کد خبر: 1288293
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
در هفته گرامیداشت شهدا با شعار «شهادت، خدمت و صداقت»، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک دی و مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک دی، از دو محصول جدید این بانک رونمایی شد.

خدمات تجارت الکترونیک دی؛ پاسخگوی نیاز اول شهروندان

به گزارش "جوان" با رونمایی از دو محصول جدید بانک دی که به همت شرکت تجارت الکترونیک دی آماده و ارایه شد، از این پس شهروندان می توانند با بهره مندی از این خدمات، پاسخگوی بخش زیادی از نیازهایشان باشند.

 

در مراسم رونمایی از "کارت اعتباری دیبا" و سامانه فروشگاه اینترنتی "ایرانی ۲۴" معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از تحول چشمگیر بانک دی طی دوره مدیریت جدید، گفت: برگزاری سه مجمع همراه با آرامش و عزت، کاهش چشمگیر اضافه برداشت، برنامه‌ریزی برای کاهش زیان انباشته در سال آینده و بازگشت اعتماد به سهامداران، تنها بخشی از دستاوردهای بانک دی در حدود یک ماه گذشته است.

 

سعید اوحدی ادامه داد: این دو محصول جدید بانک دی، اقدام بسیار خوبی در جهت متنوع‌سازی خدمات بانکی محسوب می‌شود. البته مسئولیت بانک دی با ارائه این محصولات سنگین‌تر خواهد شد، چرا که هرچه خدمات بیشتری ارائه شود، انتظارات مشتریان نیز افزایش می‌یابد.

 

وی خدماتی مانند کارت اعتباری بانکی را از بهترین ابزارها برای افزایش قدرت خرید مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: مداومت در ارائه خدمات و استمرار پشتیبانی از آن، نه تنها رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه جایگاه بانک دی در میان رقبا را نیز ارتقا خواهد داد.

 

*توجه ویژه به خانواده معزز شهدا و ایثارگران

 خدمات تجارت الکترونیک دی؛ پاسخگوی نیاز اول شهروندان

در ادامه این مراسم، مدیرعامل بانک دی گفت: گرچه بانک دی یک بنگاه اقتصادی است و به عموم مشتریان خدمات ارائه می‌کند، اما خانواده معظم شهدا و ایثارگران در آن جایگاه اصلی را دارند.

 

برات کریمی به دو محصول جدید این بانک اشاره کرد و با بیان این که «کارت اعتباری دیبا»، محصولی برای استفاده عموم مشتریان است، اظهار کرد: دارندگان این کارت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، خرید کرده و سپس آن را در قالب تسهیلات با نرخ سود پایین به بانک بازگردانند.

 

وی افزود: محصول دوم «ایرانی ۲۴» یک فروشگاه مجازی است که امکان دریافت اعتبار تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان در آن وجود دارد و مبلغ خرید از آن در قالب اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماه دریافت خواهد شد.

 

کریمی هدف از طراحی این دو محصول را کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان و توسعه خدمات الکترونیک در راستای سیاست‌های بانک مرکزی دانست و افزود: کاهش زیان انباشته، کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی و کاهش هزینه‌های جاری بانک، از جمله اقداماتی است که طی بیش از یک ماه اخیر انجام شده و ادامه خواهد یافت.

 

*مزایا و قابلیت های طلایی

 خدمات تجارت الکترونیک دی؛ پاسخگوی نیاز اول شهروندان

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک دی در مورد خدمات ارایه شده از طرف این مجموعه گفت: طرح دیبا کارت اعتباری با هدف ارائه خدمات مطلوب در حوزه خرید اعتباری برای مشتریان، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران طراحی و راه‌اندازی شده است.

 

علی رضا سمیعی با بیان اینکه در این طرح امکان خرید از مراکز و فروشگاه‌های منتخب به صورت حضوری و اینترنتی از محل اعتبار تخصیصی فراهم گردیده است، ادامه داد: در دیبا کارت صورتحساب اعتبار مصرف شده در پایان دوره خرید یک ماهه صادر شده و مبلغ آن در دو قسط مساوی از حقوق دارنده محترم کارت کسر و بعد از هر مرحله تسویه، اعتبار دیبا مجدداً به همان میزان شارژ خواهد شد.

 

به گفته وی، از مزایا و قابلیت‌های متعدد دیبا کارت اعتباری می‌توان به مواردی همچون، دارا بودن سامانه جامع و اختصاصی به صورت اپلیکیشن موبایلی و وب سایت اینترنتی با سرویس‌های مشاهده آنلاین میزان اعتبار و موجودی دیبا کارت، دسترسی به تاریخچه تراکنش‌های مالی، صورتحساب الکترونیکی و اقساط پرداخت شده، نمایش مشخصات و آدرس مراکز و فروشگاه‌های طرف قرارداد بر اساس موقعیت جغرافیایی، فعال سازی و غیر فعال سازی دیباکارت، افزایش قدرت خرید خانوار برای خریدهای معیشتی و روزمره و... اشاره کرد.

 

سمیعی ادامه داد: در حال حاضر دسته‌بندی متنوع پذیرندگان دیبا کارت شامل کالاهای اساسی و معیشتی، خدمات گردشگری، کافه و رستوران ، تفریح و سرگرمی، مراکز ورزشی، پوشاک و پزشکی و سلامت است.

 

خدمات تجارت الکترونیک دی؛ پاسخگوی نیاز اول شهروندان

 

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک دی تصریح کرد: سامانه فروشگاه اینترنتی ایرانی ۲۴ با هدف هدایت تسهیلات خرد بانک دی و تسهیل در تامین کالاهای اساسی خانوار به منظور افزایش قدرت خرید جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی طراحی و راه‌اندازی گردیده است.

 

وی تصریح کرد: در این سامانه مجموعه‌ای متنوع و با کیفیت از کالاهای با دوام و مصرفی خانواده شامل لوازم خانگی، کالای دیجیتال، صوتی و تصویری، مبلمان و دکوراسیون، موتور سیکلت و دوچرخه، لوازم یدکی خودرو، فرش، پوشاک و... عرضه می‌گردد. فروشگاه ایرانی ۲۴ به طور مستقیم و بدون واسطه با بسیاری از تولید کنندگان و برندهای معتبر داخلی قرارداد نمایندگی داشته و قیمت محصولات و کالاهای موجود در سایت به طور دقیق منطبق با قیمت‌های رسمی مصرف کننده در شبکه نمایندگی آن واحد تولیدی است.

 

سمیعی تاکید کرد: کاربران این سامانه می‌توانند علاوه بر خرید نقدی، با دریافت تسهیلات بانکی کالاهای مورد نیاز خود را به سهولت تامین نمایند.  در حال حاضر با حمایت و همراهی بانک دی تسهیلات خرید کالا در قالب کارت اعتباری ایرانی ۲۴ از ۵۰۰ میلیون ریال تا ۳ میلیارد ریال با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار و بدون دریافت هیچگونه کارمزد مازاد و بازپرداخت اقساط ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه ارائه می‌شود.

 خدمات تجارت الکترونیک دی؛ پاسخگوی نیاز اول شهروندان

برچسب ها: دی ، خدمت ، الکترونیک
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار