کد خبر: 1290622
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۵
مدیر کل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر نظارت‌های مستمر در مراکز درمانی گفت: میانگین رضایتمندی گیرندگان خدمت در بیمارستان‌های کشور اکنون ۶۰ درصد و روند رضایت رو به افزایش است.

جوان آنلاین: جلال غفارزاده روز پنجشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی رابطان بهبود کیفیت و ارزیابان داخلی اعتبار بخشی مراکز درمانی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مشهد افزود: نظارت و اعتباربخشی کارنامه همه بیمارستان‌ها با عدد و رقم مشخص می‌شود و یکی از مواردی که در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد، رضایت گیرندگان خدمت است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در بین کشور‌های همسایه اعتباربخشی مشترک نداریم، چون باید معیار اندازه‌گیری ما یکی باشد.

مدیر کل نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: امسال می‌خواهیم بیمارستان‌ها را وارد جرگه اندازه‌گیری بین المللی کنیم و با آن معیاری که آنها ارزیابی می‌شوند بیمارستان‌های ما نیز ارزشیابی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایمنی در بیمارستان‌ها گفت: مسئولیت ما این است که در فرآیند مواجهه با بحران، آموزش نیرو‌ها و نحوه اقدامات آنها و مانور‌هایی که باید در برابر بحران‌های مختلف از جمله آتش‌سوزی و زلزله انجام دهند توجه ویژه‌ای شود.

غفارزاده افزود: به همین منظور در نظارت و اعتباربخشی به مجموعه مهارت‌های نیرو‌های بیمارستان‌ها نیز توجه می‌شود که چقدر می‌توانند در زمان وقوع حادثه مدیریت شوند.

کارگاه آموزشی رابطان بهبود کیفیت و ارزیابان داخلی اعتبار بخشی مراکز درمانی خراسان رضوی به مدت دو روز به میزبانی بیمارستان امام حسین (ع) مشهد برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار