کد خبر: 1237951
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
مراسم پاسداشت درگذشت زهرا قربان‌ شیرودی، خواهر شهید علی‌اکبر قربان‌شیرودی و همسر شهیدش شعبانلی خدابخشی امروز در حسینیه‌ امام‌محمد باقر(ع) خیابان خاوران تهران برگزار شد.
دریافتی

مراسم پاسداشت درگذشت زهرا  قربان‌شیرودی، خواهر شهید علی‌اکبر قربان‌شیرودی و همسر شهیدش شعبانلی خدابخشی امروز در حسینیه‌امام‌محمد باقر(ع) خیابان خاوران برگزار شد.
مراسم با پخش کلام‌الله مجید با صدای شهید منا، حاج محسن حاجی حسنی کارگر آغاز شد. مداحی سرکار خانم شاه بختی و سخنرانی خانم رضایی از دیگر برنامه‌هایی که بود در مراسم اجرا شد.
پس از آن آقای صادقی از اساتید دانشگاه و از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی  با تاکید بر ضرورت حضور در انتخابات بر ادامه مسیر رییس جمهور شهید تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با انتخاب دکتر جلیلی مسیر شهید رییسی و تلاش‌های آن شهید در مسیر انقلاب همچنان برقرار بماند.
در ادامه خواهر شهید شیرودی روایت‌هایی از مجاهدت‌های خواهرش زهرا و همسر وی شعبانعلی خدابخشی بیان کرد. وی در یکی از خاطرات خود گفت: «وقتی خبر شهادت شوهرخواهرم به ما رسید، خواهرم زهرا در بیمارستان بستری بود. ما منتظر تولد فرزندش بودیم که پزشکان خبر دادند طفل فوت شده است. مانده بودیم که خبر شهادت شعبانعلی را چگونه به خواهرم که داغدار نوزادش بود بدهیم. این موضوع برایمان خیلی سخت بود و زمانی سخت‌تر شد که پیکر شهید به همان سردخانه‌ای منتقل شد که نوزادش هم به آن جا منتقل شده بود. ما با چشمان گریان نزد خواهرم می‌رفتیم و او تصور می‌کرد که در سوگ نوزاد او گریه می‌کنیم  تا این که بعد از گذشت مدتی توانستیم خبر شهادت همسرش را به او اعلام کنیم.»

خواهر شهید شیرودی همچنین از خانواده بزرگ شهدا، ایثارگران، مدافعان امنیت و امت شهیدپرور درخواست کردند با حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان را مثل همیشه ناکام و با انتخاب اصلح دکتر جلیلی بر ادامه راه شهید خدمت امیدوار باشند.
ادامه مراسم با سخنانی از همسر شهید باکری  و خواهر شهید ابراهیم هادی بر حضور پرشور مردم پای صندوق‌های تاکید شد. 
مراسم با اجرای گروه سرود دختران به پایان رسید.
در این برنامه اعضای موسسه حفظ آثار شهدای دستجرد، گروه زینبیون، خواهران بسیجی مسجد شهدا و خواهران بسیجی مسجد امام علی علیه السلام خاوران حضور داشتند.

برچسب ها: شهید ، شهادت ، انتخابات
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار