کد خبر: 1231423
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
ایتالیا صدرنشین شد، ایران قعرنشین
دریافت‌کننده قدرتی تیم‌ملی با تأکید بر بازی‌های آینده گفت: «در آینده مطمئناً نکات خیلی خوبی از تیم‌ملی خواهید دید. این تیم خیلی دیر جمع شد و زمان آشنایی با همدیگر را نداشتیم. نیاز به زمان داریم که سرمربی، تیم را بشناسد و تیم هم با پائز بیشتر آشنا شود
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: تیم‌ملی والیبال با ثبت چهارمین باخت متوالی، هفته نخست ششمین دوره لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را به پایان رساند. پس از صربستان، ایتالیا و کوبا، این‌بار نوبت تیم آرژانتین بود که یک پیروزی از تیم موتا پائز بگیرد. والیبالیست‌های کشورمان در مصاف با آلبی‌سلسته ۳ بر ۲ شکست خوردند تا تنها با یک امتیاز قعرنشین لیگ ملت‌ها لقب بگیرند. ایران در حالی در رده شانزدهم جا خوش کرده که ایتالیا در پایان هفته اول با چهار برد متوالی و ۱۱ امتیاز صدرنشین است و اسلوونی، کوبا، فرانسه و لهستان هم در تعقیب این تیم هستند. کاپیتان تیم‌ملی به کاهش اشتباهات بازیکنان در بازی آخر اشاره کرد. میلاد عبادی‌پور در این خصوص اظهار داشت: «فکر می‌کنم در بازی با کوبا و آرژانتین موارد مثبت خیلی زیادی را دیدید. در بازی مقابل کوبا نشان دادیم چه کیفیتی داریم و مقابل آرژانتین هم بار دیگر شاهد این موضوع بودید. بعضی از امتیازات را از دست دادیم و کمی هم اشتباهات کوچک داشتیم، اما در این نوع بازی‌ها باید بدانید که هرچه بیشتر اشتباه کنید، ممکن است فاجعه‌ای رخ بدهد پس باید یاد بگیریم که خطاهایمان را کاهش دهیم و مشکلاتمان را در آینده حل کنیم.» 
دریافت‌کننده قدرتی تیم‌ملی با تأکید بر بازی‌های آینده گفت: «در آینده مطمئناً نکات خیلی خوبی از تیم‌ملی خواهید دید. این تیم خیلی دیر جمع شد و زمان آشنایی با همدیگر را نداشتیم. نیاز به زمان داریم که سرمربی، تیم را بشناسد و تیم هم با پائز بیشتر آشنا شود. سعی می‌کنیم بهترین توان خودمان را برای کشورمان، مردم و تیم‌مان بگذاریم. این شغل ماست و به این شغل افتخار می‌کنیم. برای بازی مقابل ژاپن بهترین خودمان را ارائه می‌دهیم به این خاطر که به پیروزی نیاز داریم. در هفته نخست هیچ بردی کسب نکردیم، اما در آینده به پیروزی‌های زیادی نیاز داریم. از تمام ایرانیانی که در ایران، برزیل، ژاپن، فیلیپین یا هر جای دنیا ما را حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. زندگی خودمان را مدیون این مردم هستیم و امیدوارم روزی لطف‌شان را جبران کنیم.» سرپرست دبیری فدراسیون نیز آغاز دیرهنگام تمرینات را عامل ناکامی تیم‌ملی خواند. امیرحسین منظمی در گفتگو با تسنیم بالا رفتن هماهنگی ملی‌پوشان را نکته‌ای مثبت ارزیابی کرد: «اردو‌های اصلی تیم‌ملی با توجه به زمان حضور لژیونرها، دیر تشکیل شد. بهترین کمپ را با توجه به شرایط و زمان موجود در برزیل برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم. تیم‌ملی در برزیل سه بازی تدارکاتی مقابل برزیل انجام داد که بازی‌های مفیدی برای ملی‌پوشان و سرمربی بود. تیم‌ملی، رفته‌رفته هماهنگ‌تر شد تا به بازی با صربستان در اولین مسابقه رسید. هر آنچه در این زمان محدود میسر بود برای تیم‌ملی انجام دادیم. صرف‌نظر از نتیجه، احساس من این است که عملکرد پائز خوب بوده، ولی برای تحلیل و تصمیم‌گیری بهتر باید منتظر هفته‌های آینده ماند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار