کد خبر: 1227146
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
فرمانده کل سپاه:
همه می‌دانند که ما جهاد بلا وقفه و یک جنگ توقف‌ناپذیر و پیوسته‌ای را در طی دهه‌های اخیر با نظام استکباری و شرکای او در ائتلاف‌های متنوع داشته‌ایم

جوان آنلاین: فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق استثنایی‌ترین تصمیم یک نظام بود، گفت: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد. 
به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز گذشته در همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلیگاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است. وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه شکوه و اقتداری جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد. 
فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: همه می‌دانند که ما جهاد بلا وقفه و یک جنگ توقف‌ناپذیر و پیوسته‌ای را در طی دهه‌های اخیر با نظام استکباری و شرکای او در ائتلاف‌های متنوع داشته‌ایم. دشمن ما ذخایری از راهبرد‌های متنوعی را علیه ما در اختیار داشت و از این انبار استراتژی‌ها در اشکال مختلف در سال‌ها و دهه‌های گذشته علیه انقلاب شکوهمند و نظام مقدس ما استفاده کرد. همه جهات نبرد را گشود و همه راه‌های غلبه بر نظام را آزمایش کرد. تمام این نبرد‌ها مقیاس و وسعتی کامل در حداکثر اعمال ممکن قدرت بودند هیچ جا دشمن نه در افق زمان و نه در وسعت مکان و نه در شدت عمل از دشمنی کوتاهی نکرد. دشمن با همه ابزار‌ها به میدان آمد، از جنگ خارجی تا پدیده تحریم سرسختانه و سهمگین اقتصادی تا ترور، نبرد‌های تکفیری، جنگ‌های اطلاعاتی، فتنه‌های امنیتی، تهاجمات فرهنگی، جنگ‌های رسانه‌ای همه راه‌ها را آزمود و انقلاب را در مقاطع مختلف با مخاطراتی جدی مواجه کرد. وی گفت: تاریخ هم سراغ ندارد که کشوری در چهارمین دهه در معرض جنگ‌های سنتی و مدرن با دشمنی به وسعت نیمی از قدرت اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی جهان درگیر شده باشد و در بعد از این چهارمین دهه در مقتدرترین، مسلط‌ترین و قوی‌ترین حالت خود قرار داشته باشد و هیچ چیزی جز جاری شدن سنت‌های الهی نمی‌تواند توجیه‌گر این واقعیت شگفت‌انگیز باشد. 
وی گفت: اینکه این تصمیم گرفته شود که با وجود اعلام بزرگ‌ترین قدرت تاریخ بشر که ما در کنار اسرائیل با اراده آهنین ایستاده‌ایم. در این نقطه کوچک پرتراکم پدافندی همه آمدند و همه می‌گویند واکنش نشان می‌دهیم با این فرض با چنین دشمنی مستقیم و رسمی با پذیرش مسئولیت صد‌ها فروند موشک و پهپاد پرواز می‌کنند، چه اتفاقی صورت گرفته است، جنگ به سرزمین صهیونیست‌ها کشیده شده است و همه می‌بینند و برای اولین بار پس از دهه‌ها یک قدرت جنگ را در سرزمین و فضای صهیونیست‌ها کشیده است. هشت ساعت دلهره آشفتگی، ترس، اضطراب این اراده شلیک قدرت بی‌نظیری است و همه می‌دانند این قابل تکرار است و این معادله ما است. 
سرلشکر سلامی افزود: این عملیات همه جهان را آرام کرد حتی دشمنان ما آرام شدند. این کسانی هم که در شمال و غرب و جا‌های دیگر ژست اقتدار می‌گرفتند همه خاموش شدند. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اصلاً جنگ را در سرزمین خود نمی‌پذیرد. در دکترین دفاعی اسرائیل جنگ در خارج از مرز‌ها است. برای صهیونیست‌ها بازدارندگی به مفهوم عدم وجود اراده شلیک است نه اصابت. هیچ کس نباید اراده شلیک داشته باشد که همه این‌ها شکسته شد. جنگ پیش دستانه باطل شد. ما رسماً اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند. این عظمت است که رسماً اعلام می‌کند می‌زنیم. سیلی می‌زنیم. می‌زند و نمی‌ترسد و به خدا توکل می‌کند. آخرین عبارتی که رهبری به ما فرمودند این بود که بر خداوند توکل کنید توکل توأم با تدبیر و حکمت و اراده و قدرت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار