کد خبر: 1215271
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
یک هزارو ۹۵۰ پروژه در دهه مبارک فجر با اعتباری بیش از ۱۳۰هزار میلیارد ریال در استان سیستان وبلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 جوان آنلاین: یک هزارو ۹۵۰ پروژه در دهه مبارک فجر با اعتباری بیش از ۱۳۰هزار میلیارد ریال در استان سیستان وبلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های دهه فجر امسال استان در بخش‌های زیربنایی، راه‌ها، آب، برق، بهداشت و درمان، بخش خصوصی، اقتصادی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر بخش‌ها افتتاح یا کلنگ‌زنی شد. منصور بیجار افزود: از مجموع طرح‌ها یک هزارو ۷۷۲ مورد قابل افتتاح و ۱۵۹ طرح نیز عملیات اجرایی آن‌ها انجام شد. وی تصریح کرد: افتتاح ۲۶۲ کیلومتر راه روستایی در شمال و جنوب سیستان وبلوچستان، ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، افتتاح چهارمین پل بزرگ کشوری «لیپار» در مسیر کریدور ساحلی چابهار، افتتاح ۶۷ مدرسه با ۲۴۵ کلاس درس، افتتاح ۷۵ طرح هادی روستایی و ایجاد چمن مصنوعی در حوزه ورزشی که در دولت سیزدهم تاکنون ۱۳۰ مورد بوده از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح در ایام الله دهه فجر به شمار می‌روند. این مسئول گفت: بیشترین تعداد پروژه قابل افتتاح گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر مربوط به شهرستان سیب و سوران با ۲۷۱ پروژه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار