کد خبر: 728668
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
تهديداتي كه از سوي امريكايي‌ها مطرح مي‌شود به جز رجزخواني‌هاي بيهوده و خواب‌هاي آشفته هيچ چيز ديگري نيست و نمي‌توان نامش را رجزخواني گذاشت.
آيت‌الله عباس كعبي، عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به رجزخواني‌هاي امريكايي‌ بعد از مذاكرات وين اظهار داشت: توان دفاعي نيروي‌هاي مسلح به هيچ دولت مستكبري كه در حد و اندازه امريكا هم باشد، اجازه هيچ تعرض و تهديدي را نمي‌دهد. وي افزود: تهديداتي كه از سوي امريكايي‌ها مطرح مي‌شود به‌جز رجزخواني‌هاي بيهوده و خواب‌هاي آشفته هيچ‌ چيز ديگري نيست و نمي‌توان اصلاً نامش را رجزخواني گذاشت.
 عضو مجلس خبرگان رهبري تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران هيچ‌گونه محدوديتي را درباره كاهش توان نظامي و قدرت موشك‌هاي بالستيكي در هيچ توافق و تعهدي نخواهد پذيرفت و جمع‌بندي كه اخيراً با 1+5 شد در چارچوب استيفاي حقوق هسته‌اي ملت ايران بود. آيت‌الله كعبي با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري تصريح كرد: ما نيز ضمن قدرداني از تيم هسته‌اي اعلام مي‌كنيم كه در جمع‌بندي مذاكرات و اسناد پيوستي بايد دقت شود و مراحل بررسي قانوني برجام نيز بايد به تصويب شوراي عالي امنيت ملي و مجلس شوراي اسلامي برسد.
 وي ادامه داد: مسئولان ذيربط بايد جلوي مكر و فريب دشمن و سوءاستفاده از مذاكره را بگيرند و در نهايت بايد اين موضوع در چارچوب مصلحت و عزت مورد تصويب قرار گيرد. عضو مجلس خبرگان گفت: آنچه كه بايد مورد دقت قرار گيرد، اين است كه اجراي توافق از خود توافق سخت‌تر است و نبايد اين نكته را فراموش كنيم كه اگر مقاومت دوازده ساله ملت ايران و هدايت‌هاي مقام معظم رهبري نبود امروز به اين جايگاه نمي‌رسيديم.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
مسلما هر گاه در مقابل دشمن کوتاه آمدیم ضربه خوردیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار