کد خبر: 1238273
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران:
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه شاهد هیچ اتفاق امنیتی در روز انتخابات در کشور و استان تهران نبودیم، گفت: با وجود تمام کارشکنی‌ها از سمت دشمنان جمهوری اسلامی انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شد.

جوان آنلاین: محسن نایبی صبح شنبه ضمن قدردانی از مردم برای حضور مؤثر و مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در خصوص وضعیت، پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران، گفت: خدا را شاکریم که شاهد هیچ اتفاق امنیتی در کشور و استان تهران نبودیم و انتخابات در ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی استان در امنیت کامل برگزار شد.

رییس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران افزود: با توجه به تعداد صندوق رای در استان تهران ما شاهد بالاترین تعداد صندوق در کل کشور بودیم که تقریبا این تعداد با صندوق رای ۱۸ استان در کشور برابر بود و در شهر تهران نیز ۳ هزار و ۸۵۰ صندوق اخذ رای داشتیم که این تعداد هم برای پایتخت نیز بی‌نظیر بود.

نایبی با اشاره به اینکه هیچ کارشکنی نتوانست امنیت انتخابات را زیر سوال ببرد، تصریح کرد: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد هیچ مشکلی در امر برگزاری نبودیم و کار با همدلی و هم‌افزایی دستگاههای امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی، خدمات‌رسان‌ها انجام شد و در مرحله دوم نیز هیچ حادثه‌ای که منجر به تاثیرگذاری منفی در روند انتخابات باشد، وجود نداشت و با وجود تمام کارشکنی‌ها از سمت دشمنان جمهوری اسلامی اما انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شد.

وی ضمن تشکر از دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی و دیگر سازمانها در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ۱۶ فرمانداری در استان تهران وجود دارد که می‌توان از آنها به عنوان نقش اصلی در نظم انتخابات نام برد.

رییس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران تصریح کرد: ماموران فراجا، برادران سپاه پاسداران و دستگاههای امنیتی و قضایی و تمامی ارگانها و سازمان‌هایی که حتی به صورت زیرساختی در روند برگزاری انتخابات موثر بودند و به ویژه اداره ثبت احوال که در این مدت نقش موثری در روند تغییر شناسنامه داشتند، در این مدت تلاش کردند که ایام انتخابات به بهترین شکل و در امنیت کامل مراحل خود را طی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار