کد خبر: 1238275
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
احمد وحیدی:
وزیر کشور گفت: :چهاردهمین دوره انتخابات در سلامت، امنیت و اقتدار برگزار شد و به منتخب مردم تبریک عرض می کنم.

جوان آنلاین: احمد وحیدی صبح شنبه پس از برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: به لطف الهی انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی نامزدها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی ملت ایرن به پایان رسید و نهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد. آقای مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت، انتخاب شد که جا دارد به او تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: لازم است از آقای جلیلی، آقای قالیباف، اقای قاضی‌زاده هاشمی، اقای زاکانی و حجت‌الاسلام پورمحمدی تشکر کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه لازم است از همه کسانی که دراین انتخابات نقش داشتند تشکر کنم، تصریح کرد: بیش از همه از مردم عزیز و شریف که پای صندوق رای حضور پیدا کردند و رهبر انقلاب که چارچوبی را براساس ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مشخص کردند و با رهنمودهای خود راهگشا بودند، مراجع که گرمی بخش انتخابات بودند و همچنین از خانواده بزرگ شهدای به ویژه شهید رئیسی عزیز تشکر می‌کنم

وحیدی از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دخیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای سه نفره و سرپرست ریاست جمهوری، شورای نگهبان، هیأت اجرایی مرکزی و نیروهای وزارت کشور قدردانی کرد.

وی همچنین از همه اصحاب رسانه که در انتقال اخبار انتخابات نقش بسزایی داشتند تشکر کرد و گفت: از همه دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح برای تامین امنیت انتخابات قدردانی می‌کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی، صادق الوعد بود و ما هم از او(شهید جمهور) یاد گرفتیم در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب کار کنیم، افزود: تحلیل‌های نادرستی انجام شد و تلاش‌هایی صورت گرفت که نشان بدهند انتخابات در ایران معنایی ندارد، اما مُهر باطلی بر این اقدامات زده شد.

وحیدی تاکید کرد: از همه کسانی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم دین خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم.

وی درباره برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس جمهور منتخب هم خاطرنشان کرد: بعد از تایید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در وقت خودش انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار