کد خبر: 1238364
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی ۸ نفره توسط نیرو‌های امنیتی استان دستگیر شدند.

جوان آنلاین: رضا شریفی عصر اظهار داشت: در این مرحله ۹۷۰ هزار و ۱۱ برگ تعرفه در سیستان و بلوچستان مصرف شد و قریب به ۵۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: اعضای تیم تروریستی دستگیر شده وابسته به بیرون مرز و آماده انفجار در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بودند که با هوشیاری نیرو‌های امنیتی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان افزود: در استان ۹۶۹ هزار و ۱۶۲ نفر از مجموع یک میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در دور انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد ۶۵۴ هزار و ۶۳۹ نفر معادل ۶۷.۶ درصد به مسعود پزشکیان و ۲۹۹ هزار و ۶۵۱ نفر معادل ۳۲.۴ درصد به سعید جلیلی رأی دادند.

به گفته شریفی ۱۳ هزار و ۵۶۹ رأی باطله (معادل ۱.۴ درصد) به صندوق‌ها انداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم، سران طوایف، علما و نخبگان همه و همه در این انتخابات کمک کردند و به معنای واقعی مردم و نظام برنده این انتخابات بودند. ما در روند انتخابات استان حتی یک مورد شکایت نداشتیم و در این راستا از مجموعه عوامل اجرایی و ستاد دو نامزد و مردم استان کمال تشکر را داریم.

شریفی تصریح کرد: مردم با این حضور به معاندین و دشمنان پیام دادند که با لبیک به ندای رهبری با تمام توان پای کار نظام و انقلاب هستند و ما به معنای واقعی قدردان این مردم هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی هشت نفره توسط نیرو‌های امنیتی استان دستگیر شدند و ما قدردان نیرو‌های امنیتی استان در تامین امنیت انتخابات هستیم.

وی گفت: امروز به همت دولت مردمی نقشه راه توسعه در استان آماده است و باید حواسمان باشد اجازه ندهیم هیچ دوگانه‌ای استان را از مسیر پیشرفت و آبادانی خارج کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار