کد خبر: 1237827
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
رهبر معظم انقلاب:
رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند. اینکه تصور شود کسانی که در دور اول رای ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملا اشتباهی است.

جوان آنلاین:  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز چهارشنبه 13 تیرماه در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری فرمودند: مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خیلی مهم است.

ایشان تأکید کردند: کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند.

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: این‌که تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.

در ادامه گزیده‌ای از سخنان ایشان در این دیدار را می‌خوانید:

"پس‌فردا ما انتخابات داریم؛ این انتخابات خیلی مهم است و قبلاً هم ما گفتیم. البته در مرحله اول انتخابات مشارکت مردم آن‌چنان که انسان توقع داشت نبود و کم‌تر از مقداری بود که توقع داشتیم و حدس زده می‌شد و افراد مختلفی حدس‌هایی درباره مشارکت می‌زدند و همه‌اش بیشتر از چیزی بود که در واقع اتفاق افتاد.

این عللی دارد و کسانی که اهل سیاست و مسائل نگاه جامعه‌شناسانه هستند، این موارد را بررسی می‌کنند. آن‌چه که مسلّم است این است که اگر کسی تصور کند که این عده‌ای که رأی ندادند به‌خاطر این بود که با نظام مخالف بودند، سخت در اشتباه است؛ این برداشت و فهم 100 درصد اشتباه است. بله، ممکن است تعدادی افرادی هستند که از یک مسئول خوش‌شان نیاید و یا تعدادی افراد باشند که از اصل نظام خوش‌شان نیاید؛ نه‌اینکه ما چنین کسانی نداریم و هستند در کشور و آزادانه حرف هم می‌زنند و حرف‌هایشان را می‌شنویم و می‌دانیم چه می‌گویند و این‌جور نیست که پنهان از چشم‌ها باشند و دیده نشوند.

بله، هستند و می‌دانیم و می‌شناسیم که با اصل این نظام و تشکیلات اسلامیِ حکومت خیلی موافقتی ندارند و این‌ها هستند لکن هرکسی که رأی نداد را ملحق به این‌ها کنیم خیلی خطای بزرگی است. نباید مرتکب این خطا شد؛ مشکل، گرفتاری و کار دارد و حوصله ندارد و وقت نمی‌کند و انواع و اقسام موانع برای این کار وجود دارد و امیدواریم ان‌شاالله این مرحله‌ی دوم اجتماع مردم شوق‌انگیز باشد و مایه‌ی آبرو برای این نظام اسلامی باشد.

این را مکرر عرض کردیم؛ مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی پشتوانه است و مایه آبرو و سربلندی است. اگر چنانچه مردم مشارکتِ واضح‌تر، بهتر و روشن‌تری داشته باشند نظام جمهوری اسلامی این توانایی را پیدا خواهد کرد که حرف، نیّات و مقاصد خود در داخل و در مجموعه‌ی امتداد راهبردی کشور تحقق ببخشد و این فرصت خیلی بزرگی برای کشور است.

امیدواریم خدای متعال دل‌های همه‌ی ما را هدایت کند به آن‌چه که مورد رضای اوست و همه‌ی کسانی که اسلام را دوست دارند، جمهوری اسلامی را دوست دارند، پیشرفت کشور را دوست دارند و بهبود اوضاع کشور و پر کردن خلاءها را دوست دارند به‌وسیله‌ی آرای‌شان این را در روز جمعه‌ای که پس‌فردا باشد، ارائه کنند و نشان بدهند و خداوند توفیق بدهد بتوانند بهترین را انتخاب کنند؛ کسی که بتواند این اهداف را ان‌شاالله تحقق ببخشد در کشور."

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار