کد خبر: 1239837
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: آتش سوزی حدود ۱۶۵۰ متر مربع از جنگل‌های روستای کشفی با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان مهار شد.

جوان آنلاین: علیرضا قمی اظهار کرد: آتش سوزی در جنگل‌های دست کاشت روستای کشفی از ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه آغاز شد و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آستارا در دقایق اولیه برای مهار آتش در منطقه مورد نظر حضور یافتند.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه آتش سوزی توسط نیرو‌های منابع طبیعی در ساعت ۱۵ مهار شد افزود: حدود ۱۶۵۰ متر مربع از اراضی جنگلی کشفی و همچنین ۱۳ اصله درخت دست کاشت کاج تدا در این منطقه دچار حریق شده بود که با حضور به موقع و همت یگان حفاظت منابع طبیعی از گسترش آتش سوزی جلوگیری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا یادآور شد: با توجه به افزایش دمای هوا در روز‌ها آینده، امکان آتش سوزی‌های عمدی و غیرعمدی جنگل‌ها و مراتع وجود دارد و این موضوع یکی از چالش‌های مهم منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان است.

وی از اهالی آستارا و مناطق روستایی درخواست کرد، تا برای پیشگیری از توسعه آتش در جنگل‌ها و مراتع نکات ایمنی را رعایت و در صورت مشاهده کوچک‌ترین آثار آتش سوزی و هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار