کد خبر: 1239695
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
رسانه‌های صهیونیستی از تشدید نارضایتی‌های داخلی نسبت به سنگ اندازی های بنیامین نتانیاهو در مسیر مذاکرات با جنبش حماس خبر دادند.

جوان آنلاین: روزنامه عبری هاآرتص به نقل از منابع صهیونیست گزارش داد، سیاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قبال توافق تبادل اسرا نگران کننده است.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه در جریان مذاکرات نوشت، مخالفت‌های جدید نتانیاهو دستیابی به توافق را سخت‌تر می‌کند. درخواست وی برای عدم بازگشت نیروهای مسلح فلسطینی به شمال نوار غزه می‌تواند تلاش‌ها برای امضای توافقنامه را از بین ببرد. وی همچنین با عقب نشینی از محور فیلادلفیا مخالفت کرده است.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نیز در این خصوص نوشت، خانواده‌های اسرای صهیونیست به دلیل تشدید اختلافات میان نتانیاهو و رؤسای موساد و شاباک درباره توافق تبادل اسرا نگران هستند.

در ادامه این گزارش آمده است، هیأت متشکل از نمایندگان خانواده‌های اسرا نسبت به گزارش‌های منتشرشده در خصوص شروط جدید نتانیاهو که مانع امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس می‌شود ابراز نگرانی کرده است.

این هیأت، عملکرد نتانیاهو و سنگ اندازی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مسیر بازگرداندن اسرای صهیونیست را غیرمسئولانه توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که خانواده‌های اسرای آمریکایی در غزه درخواست دیدار با نتانیاهو در جریان سفرش به واشنگتن را دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار