کد خبر: 1237963
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، راهبرد دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران را آمادگی دفاعی و رزمی کامل دانست.

جوان آنلاین: امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از گروه فردو و مواضع این سایت راهبردی بازدید کرد.

به گزارش فارس، امیر سرتیپ رحیم‌زاده در جمع فرماندهان این یگان پدافندی ضمن تأکید بر افزایش توان رزم و آمادگی عملیاتی، به انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات پدیده‌ای سرنوشت‌ساز محسوب می‌شود و هرچه قدر مردم در انتخابات حضور پررنگ‌تری داشته باشند سرمایه اجتماعی نظام ارتقاء پیدا می‌کند و این ارتقاء سرمایه اجتماعی قدرت ملی و بین‌المللی نظام را به‌دنبال خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) ضمن دعوت آحاد کارکنان و خانواده‌ها به شرکت در انتخابات ۱۵ تیرماه، افزود: آنچه در وهله اول مهم است حضور حداکثری در انتخابات است و ما به‌عنوان سربازان امام‌زمان (عج) در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران باید مُبَلغ قدرت ملی و توان نظامی کشور باشیم و با حضور در انتخابات و تشویق و ترغیب دیگران به حضور در این عرصه موجب ناراحتی و شکست و ناامیدی دشمن شویم.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، راهبرد و دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران را آمادگی دفاعی و رزمی کامل دانست و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به ما دستور داده است هرچه در توان دارید برای کسب آمادگی رزمی به کار بگیرید و باعث رعب و ترس در دل دشمنان شوید و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که آمادگی همیشگی رزمی، صلح را در پی دارد و این آمادگی و هوشیاری منجر به ناقص ماندن پازل اطلاعاتی دشمن می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین یگان‌های پدافندی کشور است و این باعث می‌شود آمادگی و توا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار