کد خبر: 1235083
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم، از جریمه ۲۳۵ میلیارد ریالی شرکت بازرگانی متخلف خبر داد.

جوان آنلاین: تقی حسام گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی متخلف که ۱۵۹ هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز به ارزش ۱۸ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال را به جای صادرات هیدروکربن به کشور افغانستان قاچاق کرده بود در شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

به گزارش مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی و نظر کارشناسی سازمان ملی استاندارد پیرامون مثبت بودن نتیجه نمونه برداری از سوخت مورد حمل، اتهام قاچاق سوخت را محرز و علاوه بر ابطال دائمی کارت بازرگانی، شرکت متخلف را به پرداخت ۱۴۴ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل هشت برابر ارزش تخلف محکوم کرد.
به گفته حسام، شعبه همچنین مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۳۶ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال جریمه و ۵۴ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته که در مجموع به پرداخت ۹۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: متخلفان این پرونده در مجموع به پرداخت ۲۳۴ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسام گفت: اداره کل گمرک گزارش تخلف این شرکت بازرگانی پیرامون قاچاق سوخت نفت گاز در پوشش صادرات هیدروکربن را تشکیل داد و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار