کد خبر: 830360
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
معارضان بحريني با انتشار بيانيه‌اي علاوه بر اعتراض به عادي‌سازي روابط آل‌خليفه با صهيونيست‌ها، تحرك مسالمت‌آميز مردم انقلابي الدراز را خواستار شدند.
معارضان بحريني به تلاش مقامات اين كشور براي عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي واكنش نشان دادند. به گزارش پايگاه خبري العهد‌، معارضان بحريني خارج از اين كشور در بيانيه‌اي تأكيد كردند: «اقدامات رژيم بحرين در منطقه الدراز (محل سكونت آيت‌الله عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين) مطابق اقدامات رژيم صهيونيستي است كه اين موضوع نتيجه طبيعي تشابه روش‌ها و سياست‌هاي طرفين است.» در ادامه بيانيه معارضان تصريح شده است: «از اهالي و ساكنان منطقه الدراز درخواست مي‌كنيم كه تصاوير مستندي از محاصره اين منطقه را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كنند تا بدين صورت جهانيان عمق اين جنايت و فاجعه را بشناسند». اين معارضان در پايان تمامي جوان‌ها از هر طيف سياسي و انقلابي را به شكستن محاصره الدراز به صورت مسالمت‌آميز فراخواندند.

جريان ملي دموكراتيك بحرين نيز با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن سفر هيئت رژيم صهيونيستي به بحرين تأكيد كرد، عكس العمل مردمي نسبت به اين امر مطابق با عكس‌العمل تاريخي حمايت از مردم فلسطين است. به گزارش پايگاه خبري اللؤلؤه، جريان ملي دموكراتيك بحرين با صدور بيانيه‌اي روز شنبه افزود: «وجدان مردم بحرين و اصول ملي و قومي آن با سفر هيئت رژيم صهيونيستي به دعوت منبع ناشناس به اين كشور كه با استقبال جمعي از تجار مواجه شد حاكي از ادعاهاي دروغين رژيم آل‌خليفه درباره فلسطين اشغالي ومقدسات اسلامي است». پيش از اين نيز شيخ «حسين الديهي» معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين گفت كه ملت بحرين، مدافع فلسطين و قدس باقي مي‌ماند و هرگونه عادي‌سازي رابطه با صهيونيست‌ها را رد مي‌كند. حسين الديهي همچنين طي سخناني با محكوم كردن حمله نظاميان آل‌خليفه به نمازگزاران در بحرين گفت: «در طول 1400 سال گذشته جهان اسلام و غيراسلام شاهد حمله به نماز جمعه و جلوگيري از برگزاري آن همانند آنچه در بحرين رخ داده، نبوده است.» 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار