کد خبر: 1237567
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
نخست‌وزیر دولت موقت لبنان اطمینان داد که طی روزهای آینده درخصوص شرایط موجود در این منطقه راه‌حلی حاصل می‌شود.

جوان آنلاین: «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر دولت موقت لبنان در بازدیدی که از مناطق جنوبی این کشور داشت، اظهار کرد: اطمینان دارم که با یاری خداوند در روزهای آینده به راه‌حلی برای شرایط جنوب کشور خواهیم رسید.

میقاتی در ادامه تاکید کرد: اراده مردم لبنان از هر مشکلی قوی‌تر است و آنها برای زندگی تلاش می‌کنند، لبنانی‌ها اراده‌ای راسخ برای زندگی دارند و تمامی شرایط سخت را به چالش می‌کشند.

در هفته‌های گذشته تنش میان تل‌آویو و حزب‌الله لبنان بالا گرفته و نگرانی‌هایی را در خصوص آغاز جنگی فراگیر ایجاد کرده به ویژه که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر مدعی شد که طرح‌های عملیاتی را برای یک حمله گسترده علیه لبنان به تصویب رساند.

همچنین نخست‌وزیر دولت موقت لبنان گفت: می‌شنویم که برخی کشورها با صدور فراخوان‌هایی از مردم خود می‌خواهند به لبنان سفر نکنند اما تاکید می‌کنم حتی برخی از آنهایی که چنین تصمیمی را گرفتند، خود قصد سفر به لبنان را دارند.

در چند روز گذشته کشورهای عربی و غربی متعددی از جمله عربستان، کویت، آمریکا و آلمان از شهروندان خود خواستند با توجه به شرایط متشنج در جنوب لبنان از سفر به این کشور خودداری کنند.

میقاتی در پایان نیز از حضور دانش‌آموزان مناطق جنوبی لبنان در امتحانات پایان سال تحصیلی و نیز آمادگی نیروهای ارتش این کشور در پایگاه‌هایشان در جنوب با توجه به حملات ارتش رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار