کد خبر: 1239018
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
سخنگوی شورای شهر:
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به راه انداختن پویش رسانه‌ای برای شهردار تهران، گفت: اکثریت شورا کنار شهردار تهران است و زاکانی با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد.

جوان آنلاین: علیرضا نادعلی روز سه شنبه در حاشیه دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره برخی اقدامات امروز نمایندگان شورا، اظهار کرد: ابهاماتی در خصوص نقطه بارگذاری و اوضاع و پیوست ترافیکی در مورد فروش تراکم بعضی مناطق توسط شهرداری تهران وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به راه انداختن پویش رسانه‌ای برای علی رضا زاکانی شهردار تهران افزود: این اقدامات در کار شورا و شهرداری تاثیر گذار نخواهد بود؛ در کشور ما مردم سالاری دینی وجود دارد و ما هم نظرات مردم را در انتخاب‌ها، مقررات و نظارت‌ها در نظر می‌گیریم.

نادعلی تاکید کرد: تعیین شهردار یکی از وظایف شورای شهر است و خود شورا باید در صورت لزوم شهردار را عوض کند؛ طبق نظر شورای اسلامی شهر تهران، شهردار تهران با قوت کار خود را ادامه خواهد داد و اکثریت شورا قدردان اقدامات و مسیر شهرداری است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: برخی اعضای منتقد شورا نسبت به عملکرد شهرداری در بعضی اقدامات، نظرات مثبتی دارند.

نادعلی افزود: این اتفاق که در یک روزنامه منتقد افتاد، کاملا طبیعی است؛ زیرا زاکانی در مناظره انتخابات ریاست جمهوری، بهترین دفاع را از مواضع انقلاب و جمهوری اسلامی داشتند و برخی از این طریق قصد عقده گشایی دارند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از ریاست محترم جمهور، همکاری مثبت در زمینه‌های مختلف با شورای شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد هفت ساله شدن شورای ششم بیان کرد: قطعا در هر دو حالت ۴ سال و ۷ سال، بررسی و مصوبه مجلس شورای اسلامی را نیاز است؛ اگر با مجلس رایزنی انجام شود می‌تواند این پیشنهاد مورد تایید قرار گیرد.

نادعلی گفت: استمرار دوره قطعا محاسن و معایبی دارد، حسن آن را می‌توان در دوره ۱۲ ساله شهرداری و اقدامات مثبت آن مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: گردش دست به دست نهادهای کشور بین احزاب چیز طبیعی است و ما هم به آن عادت داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار