کد خبر: 1238981
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
سردار شیرازی:
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: هم‌اکنون در نقطه‌ای هستیم که با اقتدار می‌توانیم عملیات‌هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی‌های‌مان را به رخ جهانیان بکشانیم.

جوان آنلاین: سردار محمد شیرازی در جمع دریادلان پایگاه دریایی سیرجان، بیان کردند: اثربخشی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حاصل تلاش شما عزیزان در ارتش به فرماندهی معظم کل قوا است. ما قبل و ابتدای انقلاب متکی به خارج و نیازمند بودیم ولی با تدبیر حضرت آقا در سال ۵۸، به سوی خودکفایی رفتیم و از شرایطی که متکی به بیگانگان بودیم امروز به جایی رسیدیم که قدرت‌های بزرگ و دیگر کشورها دست نیاز برای تأمین نیازهای‌شان به سمت ما دراز کرده‌اند.

وی با اشاره به توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هم‌اکنون در نقطه‌ای هستیم که با اقتدار می‌توانیم عملیات‌هایی مثل وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی‌هایمان را به رخ جهانیان بکشانیم.

سردار شیرازی درباره عملیات وعده صادق تصریح کرد: این عملیات اثر عمیقی بر جوانان جهان و بر افکار عمومی بالاخص قدرت‌های استکباری داشت.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: دستور فرماندهی معظم کل قوا بر تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف است، همان‌گونه که تا کنون این مهم را انجام داده‌اید.

وی گفت: به برکت ائمه اطهار (ع) و این روزهای عزیز محرم، امیدواریم بتوانیم اقتدار و توانایی‌هایی در حد و تراز نظام اسلامی داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار