کد خبر: 1238791
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
محمد مخبر:
سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «رای مردم» حق الناس است، تصریح کرد: دولت در انتخابات حق الناس را به طور کامل صیانت کرد و این بجز با بی طرفی، امکانپذیر نیست.

جوان آنلاین: «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌وگویی با رسانه KHAMENEI.IR با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری طی ۵۰ روز تنها با راهنمایی، ارشاد و پشتیبانی حضرت آیت الله خامنه‌ای میسر شد، تصریح کرد: کار یک ساله را در ۵۰ روز انجام شد، آن هم در شرایطی که رئیس‌جمهور عزیز به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این میان چند موضوع مهم و کلیدی بود باید به نحو احسن انجام می‌شد؛ آغاز اجلاس خبرگان، شروع به کار مجلس، امور جاری کشور که دستور صریح آقا بود که به هیچ وجه نباید خللی در آن ایجاد شود.

مخبر ادامه داد: مدیریت همه این امور توسط دولت، کار سختی بود اما به حمدالله خداوند کمک کرد و این کار انجام شد.

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به اینکه معمولا برای انتخابات ریاست جمهوری از یک سال قبل تدارک دیده می‌شد، گفت: در دولت سیزدهم این کار در طول ۵۰ روز انجام شد که حتی دور دوم هم در همین ۵۰ روز بود و لذا تمام دولت و دستگاه‌های حاکمیتی به جد کمک کردند و در راس همه اینها مردم بودند، مردم مایه دلگرمی و وسیله انجام کارهای ما بودند، الحمدالله و خدا را شاکریم که انتخابات سالم با امنیت کامل و بدون هیچگونه خللی برگزار شد.

محمد مخبر با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هر «رای» حق الناس است، تصریح کرد: دولت و برگزارکننده انتخابات حق الناس را به طور کامل صیانت کرد و این بجز با بی طرفی، امکانپذیر نیست.

وی افزود: افراد نظراتی دارند اما مجموعه دولت انصافا در انتخابات بی طرفی را به صورت تمام و کمال رعایت کرد. امکانات وسیعی برای نظارت دیده شد. به موازات امکانات رسمی، شبکه مردمی دیگری نیز نظارت کردند و بحمدالله انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شد و تا امروز شاهد هیچ اعتراضی نبودیم.

سرپرست ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سجایای اخلاقی و کاری شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و ادامه داد: توفیق بزرگ شهید آیت الله رئیسی این بود که معنویت و مدیریت را با هم داشت؛ در مدیریتش معنویت، دینداری و خداباوری را مشاهده می‌کردید و در خداباوری‌اش هم مدیریت را می‌دیدید. واقعا مقید بود که تدابیر آقا تمام و کمال رعایت شود. به دلیل دینداری هیچ وقت احساس یاس و بن بست نمی‌کرد. در حل مسائل کشور به ظرفیت‌های داخلی فوق العاده اطمینان داشت و واقعا مردم باور بود و باور داشت که مردم صاحب انقلاب هستند و باید به این مردم خدمت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار