کد خبر: 1237649
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
شرکت یاس نوین پارسه به جای ایجاد مشاغل جدید به پایداری مشاغل موجود کمک می‌کند. این کار از طریق تکمیل زنجیره ارزش، ایجاد ارزش افزوده و کمک به بازاریابی و فروش انجام می‌شود. هدف اصلی ما این است که مشاغلی که به وسیله سازمان‌های مختلفی مانند کمیته امداد، بهزیستی، امور زندان‌ها و بسیج سازندگی ایجاد شده‌اند، تعطیل نشوند

جوان آنلاین: به گفته مدیرعامل اقتصاد مردمی تعاون بسیج کشور، هدف اصلی این گروه کمک به پایداری مشاغل، افزایش بهره‌وری و توسعه اقتصاد در مناطق مختلف و به خصوص محروم کشور است. 
میر مهیار میرصالح‌پور، مدیرعامل هیئت مدیره اقتصاد مردمی تعاون بسیج کشور با بیان اینکه گروه اقتصاد مردمی تعاون بسیج کشور در خراسان رضوی پروژه‌های متعددی را آغاز کرده و هدف ما این است که پهنا و عمق بیشتری به این فعالیت‌ها ببخشیم، گفت: این گروه تحت چهار شرکت فعالیت می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها شرکت یاس نوین پارسه است که مأموریت این شرکت، پایدارسازی ۵۰هزار شغل در سال است. وی ادامه داد: شرکت یاس نوین پارسه به جای ایجاد مشاغل جدید به پایداری مشاغل موجود کمک می‌کند. این کار از طریق تکمیل زنجیره ارزش، ایجاد ارزش افزوده و کمک به بازاریابی و فروش انجام می‌شود. هدف اصلی ما این است که مشاغلی که به وسیله سازمان‌های مختلفی مانند کمیته امداد، بهزیستی، امور زندان‌ها و بسیج سازندگی ایجاد شده‌اند، تعطیل نشوند. 
مدیرعامل اقتصاد مردمی تعاون بسیج در خصوص محور‌های فعالیت این شرکت‌ها افزود: شرکت یاس نوین پارسه در پنج محور اصلی صنایع دستی، گیاهان دارویی، پوشاک ایرانی اسلامی، زنجیره کرک و پشم گوسفند و صنایع تبدیلی و تکمیلی فعال است. در هر استان، ما با حمایت از تولیدکنندگان محلی و ایجاد سرخوشه‌های تولیدی به پایداری و توسعه مشاغل کمک می‌کنیم. میرصالح پور تصریح کرد: در همین راستا و با کمک‌های صورت گرفته، یک شرکت دانشجویی در حوزه بسته‌بندی صنایع دستی توانسته رشد خوبی به دست بیاورد به طوری که چهارمین شعبه‌اش را در شانگ‌های افتتاح کرد. 
وی افزود: در حوزه گیاهان دارویی و زنجیره کرک و پشم گوسفند نیز فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم. به عنوان مثال، در ایلام با همکاری محلی‌ها یک زنجیره کامل برای فرآوری پشم گوسفند ایجاد شده که نزدیک به هزارو۲۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است. 
این مسئول در مورد سایر شرکت‌های زیرمجموعه نیز توضیح داد: شرکت کرانه مأموریت حمایت و احیای زمین‌های بلااستفاده و با بهره‌وری پایین را بر عهده دارد. شرکت رشد پایدار ایرانیان روی بهره‌وری دام سبک و جلوگیری از واردات گوشت قرمز تمرکز دارد. شرکت نگار نصر نیز در حوزه اقتصاد دریا و سواحل فعالیت دارد و پروژه‌های کشاورزی مشارکتی را اجرا می‌کند. میر‌صالح‌پور تأکید کرد: این پروژه‌ها می‌توانند به ایجاد یک اقتصاد پایدار در مناطق محروم کمک کنند. ما سرمایه‌گذاری‌های خود را از منابع داخلی شرکت‌ها انجام می‌دهیم و هدف اصلی کمک به توسعه اقتصادی و پایداری مشاغل در کشور است. وی ادامه داد: برای موفقیت در این پروژه‌ها، نیاز به دسترسی به افراد مناسب و کارآفرین داریم و اولویت ما حمایت از افرادی است که در حوزه‌های دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند و محصولات خود را صادر کرده‌اند. 
میر‌صالح‌پور افزود: گروه اقتصاد مردمی تعاون بسیج، با همکاری و حمایت از مردم به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف اقتصادی است و امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها به بهبود وضعیت اقتصادی مناطق محروم کشور کمک کنیم.

برچسب ها: بسیج ، اشتغال ، تعاون
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار