کد خبر: 1237084
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
تیم ملی والیبال ژاپن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با شکست اسلوونی به عنوان اولین تیم آسیایی به فینال این مسابقات رسید.

جوان آنلاین: در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ دو تیم ژاپن و اسلوونی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی تیم ژاپن به پایان رسید. سامورایی‌ها در این دیدار توانستند با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵، ۳۱ بر ۲۹ برنده این جدال سخت شدند و به فینال راه پیدا کردند.

تیم ملی والیبال ژاپن سال گذشته هم در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مدال برنز رسید و اولین تیم آسیایی بود که در این مسابقات صاحب مدال شد. تاریخ سازی ژاپنی‌ها در این دوره از رقابت‌ها هم ادامه پیدا کرد و در حال حاضر به عنوان اولین تیم آسیایی به فینال مسابقات لیگ ملت‌ها راه پیدا کردند.

همچنین در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که بین دو تیم لهستان و فرانسه برگزار شد؛ تیم فرانسه موفق به شکست لهستان شد. به این ترتیب دیدار فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بین دو تیم فرانسه و ژاپن برگزار خواهد شد و تیم اسلوونی و لهستان هم در دیدار رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار