کد خبر: 1236754
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
آیت‌الله مدرسی:
رئیس هیات مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات هستند.

جوان آنلاین: آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی رئیس هیات مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عضو فقیه شورای نگهبان دقایقی پیش در محل شورای نگهبان رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا، وی گفت: امیدوارم که این انتخابات را پربرکت و پرخیر قرار دهد و به نفع ملت و بلکه به نفع منطقه و همه جهان باشد.

عضو فقیه شورای نگهبان افزود: انتخابات با حضور پرشور مردم آغاز شده و استقبال خوبی داشتند، به لطف خدا امکانات فراهم شده، مجریان و ناظران وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند، نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات هستند.

آیت‌الله مدرسی بیان کرد: از مردم عزیز تشکر می‌کنیم که تا این لحظه با استقبال بسیار گرم پای صندوق‌های رای حاضر شدند و امیدواریم بقیه هم توفیق داشته باشند این روند را ادامه دهند و باعث شکوه و عظمت ملت ایران در چشم جهانیان باشند.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: از همه کسانی که دست‌اندرکار انتخابات هستند تشکر می‌کنم.

 در ادامه محمد حسن مولابیگی عضو حقوقدان شورای نگهبان پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست گفت: روز انتخابات روز جشن مردم سالاری دینی است و ان‌شاءالله امروز با شادابی و نشاط مردم عزیز ما سرنوشت خود را برای ۴ سال بعدی در ریاست‌جمهوری تعیین خواهند کرد و این استیفای حق بر همگان مبارک باشد. امیدوارم خداوند بهترین سرنوشت‌ها و تقدیر‌ها را برای ملت ایران رقم بزند.

در ادامه خیرالله پروین عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در انقلاب اسلامی از بدو امر تاکنون جایگاه عالی برای مردم و نظر مردم تعیین شده از همان روز اول تعیین نوع نظام با رای و نظر مردم بوده است.

وی گفت: انتخابات تعیین نوع نظام و تدوین اساسی تا سایر انتخابات‌هایی که تاکنون برگزار شده اعم از انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورا‌های شهر و روستا و ریاست جمهوری همچنان با رای و نظر مردم است و این نقشی است که مردم در اداره امور و در انتخاب مسئولین و مقامات و سایر کسانی که در حکمرانی دست‌اندرکار هستند، دارند و امیدواریم این نقش نیز همچنان استمرار پیدا کند و موثر باشد.

در ادامه صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان پیش گفت: همکاران ما در سراسر کشور با نظارت دقیق و موثر تمام مراحل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را نظارت می‌کنند و من از این مدافعان حریم مردم سالاری دینی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: برگزاری انتخابات در سراسر کشور با سهولت و با دقت در حال انجام است و نمایندگان محترم نامزد‌ها نیز در هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استقرار دارند؛ همکاران ما به صورت لحظه‌ای بر کلیه فرایند‌های انتخابات نظارت دارند و به لطف خدا کار روان و با دقت در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار