کد خبر: 763941
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
دو زن شيك‌پوش كه به اتهام سرقت در حبس به سر مي‌بردند، پس از آزادي از زندان تصميم به فريب مردان و زورگيري از آنها كردند.
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز شانزدهم شهريور ماه بود كه اين پرونده روي ميز كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. شاكي كه مرد جواني بود در شرح ماجرا گفت: وقتي به باجه عابرنك در بلوار مرزداران رفتم تا مقداري پول از حسابم برداشت كنم، زن شيك‌پوشي كه آنجا ايستاده بود، گفت: براي كارت عابربانكش مشكلي پيش آمده است. او از من خواست 200 هزار تومان به حساب او واريز كنم و او هم پول را نقداً به من خواهد داد. من هم به او اعتماد كردم و بعد از گرفتن شماره حسابش، پول را به حسابش واريز كردم. زن شيك‌پوش گفت كه پول نقد داخل خودرو‌‌اش است كه همان نزديك پارك شده است. همراه او به طرف خودروي او كه يك پژو 206 نقره‌اي بود، رفتم. آنجا بود كه ديدم زن جواني كه احتمالاً از دوستانش بود، پشت فرمان ماشين نشسته است. بعد از كمي حرف زدن گفتند كه مسيرشان با من يكي است و خواستند  سوار خودروي آنها شوم كه قبول كردم. بعد از سوار شدن و كمي حرف زدن، ناگهان هر دو چاقو كشيدند و تهديدم كردند. آنها يك ميليون و 200 هزار تومان پولي كه همراه داشتم و دستبند طلا، لپ‌تاپ و كارت عابربانكم را به زور گرفتند و بعد از پياده كردن من، از محل گريختند.
پس از مطرح شدن شكايت، مأموران پليس راهي محل حادثه شدند و بعد از بررسي دوربين‌هاي مداربسته شماره پلاك خودروي پژو 206 را به دست آوردند. تحقيقات نشان داد كه مالك خودرو، مجرم سابقه‌داري به نام ياسمين. م 28 ساله است كه يك‌سال قبل همراه يكي از دوستانش آتنا.الف23ساله، هنگام سرقت از خانه‌اي در بلوار فرحزاد، دستگير شده بود. بررسي‌ها همچنين نشان داد كه هر دو با تأمين قرار وثيقه از زندان آزاد شده‌اند.
پس از شناسايي دو متهم، شاكي هم با ديدن تصاوير آنها هر دو نفر را به عنوان زورگير شناسايي كرد. مأموران پليس سپس راهي خانه دو متهم در پاسداران و سعادت آباد شدند و هر دو نفر را بازداشت كردند. آتنا و ياسمين در اولين بازجويي به زورگيري از شاكي اقرار كردند. سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران گفت: تحقيقات پليس براي شناسايي جرائم احتمالی دو متهم در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار