کد خبر: 1236795
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: دو سارق موتورسوار، مرد جوانی را به خاطر سرقت ۵۰ هزار دلار به پرتگاه مرگ کشاندند و پس از سرقت از محل گریختند. تحقیقات برای شناسایی سارقان خشن نقابدار ادامه دارد.
 چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید دو مرد نقابدار موتورسوار در یکی از خیابان‌های شمال غرب شهر به مرد جوانی حمله‌ور شده و پس از کتک‌کاری اموال او را سرقت کرده‌اند. 
وقتی مأموران به محل حادثه رفتند، دریافتند دو مرد موتور سوار که صورت خود را پوشانده بودند به مرد جوانی که کیف‌دستی همراه داشته، حمله کرده‌اند که در جریان درگیری مرد دیگری به کمک او رفته، اما سارقان هر دو را به شدت کتک زده‌اند و پس از سرقت کیف‌دستی از محل به سرعت فرار کرده‌اند. 
 سرقت خشن 
مأموران پلیس در ادامه برای تحقیق به بیمارستان رفتند و متوجه شدند صاحب کیف که مرد جوانی به نام کامران است بر اثر کتک‌کاری بیهوش و به کما رفته است و در قسمت مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارد، اما دوست او که به کمکش رفته بود، حالش خوب است. 
دوست مرد زخمی به مأموران گفت: «سارقان کیف پر از دلار کامران را سرقت کردند، او مقداری دلار به من امانت داده بود و ساعتی قبل به خانه‌ام آمد و دلار‌ها را از من گرفت و به داخل خیابان رفت. هنوز ثانیه‌هایی نگذشته بود که متوجه صدای کمک دوستم شدم و به داخل خیابان رفتم. دیدم دو مرد نقابدار به او حمله کرده‌اند، من به کمکش رفتم، اما آن‌ها ما را به شدت کتک زدند و کیف را سرقت کردند. دوستم با ضربات چاقوی سارقان از هوش رفته بود که با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.»
 ۳ میلیارد 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، چند روز قبل شاکی از پرتگاه مرگ نجات پیدا کرد و پس از مرخص شدن از بیمارستان به اداره پلیس رفت و از دو سارق خشن شکایت کرد. 
وی در توضیح ماجرا گفت: «چند سالی است در کار خرید و فروش دلار فعالیت دارم. مدتی قبل ۵۰ هزار دلار به یکی از دوستانم امانت دادم و قرار شد هر زمانی که لازم داشتم از او پس بگیرم. روز حادثه با او تماس گرفتم و دوستم هم گفت دلارهایم آماده است. به خانه او رفتم و دلارهایم را تحویل گرفتم و داخل کیفم گذاشتم و به طرف خودرویم به راه افتادم. هنوز به خودرو نرسیده بودم که دو مرد موتورسوار که صورتشان را با پارچه‌ای پوشانده بودند به من حمله کردند. آن‌ها با چاقو مرا زخمی کردند و من بیهوش شدم. الان که به هوش آمده‌ام متوجه شدم آن‌ها کیف پر از دلارهایم را از دستم سرقت و دوستم را هم که به کمک من آمده بود زخمی کرده‌اند.»
با شکایت مرد جوان، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت برای شناسایی سارقان خشن وارد عمل شدند. تحقیقات درباره این حادثه برای برملا شدن زوایای پنهان آن ادامه دارد.

برچسب ها: پلیس ، دزد ، بیمارستان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار