کد خبر: 733074
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
دبيركل حزب‌الله لبنان در نهمين سالگرد پيروزي مقاومت در جنگ ۳۳ روزه با رژيم صهيونيستي، پروژه واقعي امريكا در منطقه را تجزيه منطقه دانست و گفت كه تجزيه منطقه در راستاي منافع واشنگتن و تل آويو است. نصرالله خطاب به صهيونيست‌ها گفت: ارتش شما را در هر نقطه‌اي از لبنان شكست خواهيم داد. 
به گزارش تسنيم، سيد حسن نصرالله، دبيركل حزب‌الله لبنان روز جمعه در سخنان خود در منطقه وادي الحجير، پيروزي نيروهاي مقاومت در جنگ 33 روزه در سال 2006 را معجزه‌اي الهي دانست و گفت: «براي آنكه آنچه را به دست آورديم از لحاظ قلبي و عقلي در دل ما ثابت بماند بايد بگوييم كه ما در برابر يك پيروزي الهي قرار داشتيم كه خداوند آن را به ما عنايت كرده بود. آن كسي كه تمام موازين و معادلات قدرت جنگي را در نظر داشته باشد مي‌تواند به سادگي درك كند كه آنچه در جنگ جولاي به دست آمد، يك معجزه واقعي الهي بود. از اين رو نمي‌توان آنچه به دست آمد و پيروزي حاصل از آن را با علل و اسباب مادي معمولي بررسي كرد.» نصرالله اظهار داشت: «نبرد جولاي، راهبردهاي بزرگ جهاني را تغيير داد و باعث شد امريكا، ناتو و حتي اسرائيل در راهبردهاي بزرگ خود در جهان تغييراتي ايجاد كنند، از اين رو براي همه آنها واضح است كه ما مي‌توانيم بزرگ‌ترين ارتش‌هاي منطقه را شكست دهيم و اين امر را از طريق همين معادله جديد محقق مي‌كنيم.» 
نصرالله در ادامه گفت: «رئيس جديد ستاد مشترك ارتش اسرائيل از اعتماد به نيروهاي زميني در راهبرد جديد رژيم سخن مي‌گويد، اگرچه اين راهبرد را اسرائيل در جنگ جولاي تجربه كرد و شكست آن را نيز شاهد بود، از اين رو وي هم برنامه جديدي براي خود ندارد. ‎ من خطاب به دشمن اسرائيلي اعلام مي‌كنم كه هر بخش از سرزمين ما براي شما به منزله چاله‌اي است مستحكم كه در آن تانك‌ها و نفربرها و نظاميان و افسران شما را نابود خواهيم كرد و ارتش شما را در هر نقطه از لبنان شكست خواهيم داد.» 
نصرالله افزود: «همچنين اعلام مي‌كنم از اين پس، ارتش اسرائيل هيچ راهبردي را در لبنان نخواهد داشت. ما به تعهدات و آمادگي‌هاي نظامي روزانه خود متعهد هستيم. اين امر جداي از تمام رخدادهايي است كه ممكن است نزد ما در مقاومت صورت گيرد‎. در برابر راهبرد يورش زميني دشمن، ما هم راهبرد متقابل و راهبرد جديدي را مطرح مي‌كنيم كه براي آنها قديمي است و آن راهبرد دره الحجير است‎. لبناني‌ها قادرند به پايداري خود در برابر نيرومندترين ارتش‌ها ادامه دهند از اين رو مي‌توانند از لبنان دفاع كنند.» نصرالله بار ديگر حمايت خود را از پروژه مقاومت اعلام كرد و افزود: «ما بار ديگر التزام و تعهد خود را به طرح مقاومت اعلام مي‌كنيم و در اين باره تأكيد مي‌كنيم كه ما در كنار مقاومت فلسطين هستيم و مقاومت تنها راه براي دفاع از سرزمين و عزت ماست.»
نصرالله در ادامه درباره پروژه امريكا در خاورميانه گفت: «بايد مراقب نيرنگ و فريبكاري امريكا باشيم. در يمن مدعي هستند كه با تروريسم مي‌جنگند اما در واقع آنها با القاعده و داعش همپيمان مي‌شوند، امريكا و همپيمانانشان در منطقه براي اجراي پروژه هايشان، ‌از تروريسم به عنوان حربه استفاده مي‌كنند. پروژه واقعي امريكا براي منطقه تجزيه آن است، از عراق گرفته تا سوريه و حتي عربستان را مي‌خواهند تجزيه كنند چراكه اين تجزيه در راستاي منافع واشنگتن و تل آويو است و اين مسئوليتي بسيار بزرگ ايجاد مي‌كند.» 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار