کد خبر: 729926
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
بيانيه كانون دانش‌پژوهان نخبه بعد از ديدار با رهبر انقلاب
كانون دانش‌پژوهان نخبه بعد از اهداي مدال‌هاي المپيادهاي علمي بسيجيان به رهبر انقلاب در روز يك‌شنبه با صدور بيانيه‌اي تأكيد كرد اين اقدام تنها نمايه كوچكي از عشق و ارادت نخبگان انقلاب اسلامي به مقام ولايت فقيه است.
در اين بيانيه آمده است: اهداي مدال‌هاي المپيادهاي علمي كشوري و جهاني از سوي بسيجيان «كانون دانش‌پژوهان نخبه» تنها نمايۀ كوچكي از عشق و ارادتِ «شبكه عظيم تربيتي نخبگان انقلاب اسلامي» به مقام عظماي ولايت است و حقيقتا مصداق اين كلام مي‌باشد كه « از موري به پيشگاه سليمان بيش از اين برنيايد». ما سربازان حضرتعالي در جبهه فرهنگي براي توفيق تشرف به محضر مباركتان به درگاه خداوند متعال سجده شكر مي‌گزاريم و تفقد مشفقانه شما را تاج سر مي‌سازيم كه مجاهدت علمي فرزندان خود را حركتي«ولايي و انقلابي» قلمداد فرموديد.
فرزندان معنوي شما در كانون دانش‌پژوهان نخبه، راه‌اندازي كارخانه‌هاي غني‌سازي انسان‌هايي را دنبال مي‌كنند كه از دل اين امت جوشيده و نرم‌افزاري كاملاً اسلامي و بومي دارند؛ باشد كه به فضل الهي چرخ سانتريفيوژهاي حقيقي انقلاب بچرخد و انسان‌هاي غني شده در تراز اسلام انقلابي نسل به نسل متولد گردند و راه شهداي هسته‌اي را هميشه مفتوح نگه دارند؛ و اينگونه با نيرويي صدها بار قوي‌تر از انرژي هسته‌اي، بنيان المرصوصي باشند در برابر هجمه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان خارجي و عمال داخلي آنها.
كانون دانش‌پژوهان نخبه در بيانيه خود افزود: رهبرا، با خداي خويش عهد بسته‌ايم براي استمرار فتوحات انقلاب اسلامي و تحقق همه آرمان‌هاي آن در ركابتان، تا پاي جان ايستادگي نماييم و خود را با شما در همه غم‌ها و مصيبت‌هاي امروز امت اسلامي در يمن، عراق، بحرين، سوريه، لبنان و فلسطين سهيم دانسته و لبيك‌گوي فرمان الهي شما مبني بر هرگونه جهاد و مبارزه با استكباريم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار