کد خبر: 1237798
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی خبر داد:
ادارات ثبت احوال استان در روز پنجشنبه 14 تیر تا ساعت 17 و روز جمعه 15 تیرماه روز انتخابات تا پایان ساعت رأی گیری دایر هستند.
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان، علی زاهدی نیا، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 15 تیرماه، برنامه ریزهای لازم برای ارائه خدمات هویتی، از جمله استعلام شماره ملی و پاسخگویی و رفع مشکلات هویتی مراجعین در تمامی ادارات ثبت احوال استان صورت گرفته است و تمامی ادارات ثبت احوال پاسخگوی مراجعین هستند.

زاهدی نیا در راستای مشارکت حداکثری درانتخابات گفت: اگر مردم عزیز ما برای تحویل شناسنامه و کارت هوشمند ملی نیاز بود مراجعه به ادارات ثبت احوال داشته باشند همکاران ما در روز پنجشنبه 14 تیرماه1403 تا ساعت 17 پاسخگو هستند. در روز انتخابات 15تیرماه نیز از ابتدای ساعت آغاز انتخابات تا پایان زمان رأی گیری همه همکاران در ادارات ثبت احوال استان حضور دارند و اماده پاسخگویی به مردم عزیز هستند تا چنانچه مشکلی در بحث مدارک هویتی وجود داشته باشد رفع گردد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی عنوان داشت: در انتخابات ریاست جمهوری صرفا داشتن شناسنامه یا کارت هوشمند ملی ملاک است. در همین راستا با تمام دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در سطح استان هماهنگی بعمل آمده است که این عزیزان نیز در روز انتخابات در دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات به مردم حاضر باشند تا زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود.

مدیرکل ثبت احوال استان با اشاره به سهولت انجام کار در شعب اخذ رای در روز 15 تیر افزود: در این خصوص برای تسریع در روند کار شعب اخذ رای و رفع مشکلات هویتی رای‌دهندگان، در تمامی ادارات ثبت احوال استان، مرکز تماسی جهت استعلام هویتی (شماره ملی) فعال شده است و مسئولین شعب می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، با هماهنگی ستاد انتخابات استان با مرکز تماس مستقر در ادارات تماس حاصل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار