کد خبر: 1232018
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
بعد از سخنان آقای بشار اسد، رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: سخنان شما نکات مهمی داشت، اما یک نکته برای من مهمتر بود و آن موضوعی است که تاکید کردید و گفتید «ما هرچه عقب بنشینیم طرف مقابل جلو می‌آید»، در این موضوع هیچ تردیدی وجود ندارد.

جوان آنلاین: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز تسلیت به رهبر انقلاب و دولت و ملت ایران، خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: روابط ایران و سوریه یک روابط راهبردی است که تحت هدایت‌های جنابعالی به پیش می‌رود و در رأس اجرای این هدایت‌ها، آقای رئیسی و آقای امیرعبداللهیان بودند.

به گزارش تسنیم، رئیس جمهور سوریه با اشاره به شخصیت متواضع، حکیم و اخلاق‌مدار آقای رئیسی، وی را مصداق بارز مواضع و شعار‌های انقلاب اسلامی خواند و افزود: آقای رئیسی در سه سال گذشته تاثیر مهمی در نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی در قضایای منطقه و موضوع فلسطین و همچنین تعمیق روابط ایران و سوریه داشت.

آقای بشار اسد همچنین با اشاره به موضوع مقاومت در منطقه گفت: بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، خط مقاومت در منطقه پیشرفت کرده و اکنون به یک رویکرد اعتقادی و سیاسی تبدیل شده است.

رئیس جمهور سوریه با تاکید بر اینکه موضع ما همواره این بوده که هرگونه عقب‌نشینی در مقابل غرب موجب پیشروی آن‌ها خواهد شد، تاکید کرد: من چند سال پیش اعلام کردم که هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است و این موضوع اکنون برای مردم سوریه بسیار واضح و روشن است و قضایای اخیر غزه و پیروزی‌های مقاومت نیز این موضوع را برای مردم منطقه اثبات کرد و نشان داد که مقاومت یک اصل است.

آقای بشار اسد از رهبر انقلاب به دلیل نقش بارز و مهم در حمایت از مقاومت در منطقه و همچنین به دلیل حمایت از سوریه در همه زمینه‌ها، تشکر و قدردانی کرد.

بعد از سخنان آقای «بشار اسد»، رهبر انقلاب اسلامی گفتند: سخنان شما نکات مهمی داشت، اما یک نکته برای من مهمتر بود و آن موضوعی است که تاکید کردید و گفتید «ما هرچه عقب بنشینیم طرف مقابل جلو می‌آید»، در این موضوع هیچ تردیدی وجود ندارد و این، شعار و اعتقاد ما در طول بیش از ۴۰ سال گذشته بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار