کد خبر: 1177793
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: امیدوارم نوجوانان والیبالیست بتوانند سال های سال مردم کشورمان را خوشحال کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمد وکیلی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان در مسابقات جهانی اظهار داشت: این عنوان را به جامعه والیبال تبریک می گویم، بازی های سنگینی بود و سطح والیبال و بازی ها بالا بود. با اینکه در 6 دوره در مسابقات جهانی حضور داشتم این فینال یکی از فینال های خوب به لحاظ جو، تماشاگر زیاد و رالی های زیبا بود. اگر به جز مسئله فینال را درنظر بگیریم تیم ملی واقعا مقتدرانه جلو آمد. 

وی افزود: منصفانه قضاوت کنیم، زور ما به فرانسه نرسید، آن ها در دفاع روی تیر بسیار خوب بودند، آن ها 17 دفاع انجام دادند و ما 6 دفاع داشتیم. در والیبال هم هر کسی در حملات موفق تر باشه می تواند پیروز باشد. در بحث سرویس و دریافت نزدیک بودیم. ما دست به تغییر زیادی زدیم اما زورمان به فرانسه نرسید.

وکیلی عنوان کرد: خیلی دوست داشتم بچه های ایران قهرمان شوند اما نشان دادند برای آینده تیم خوبی هستند و پتانسیل و فیزیک خوبی دارند. داوری ها هم خیلی خوب بود و همه از بازی لذت بردند. برگزاری بازی ها هم خیلی خوب بود و اگر در این بازی آخر نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم، عذرخواهی می کنم به خاطر اینکه دوم شدیم و امیدوارم در بزرگسالان، این بچه ها سال های سال بتوانند مردم را خوشحال کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار