کد خبر: 1163631
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
فرماندار تهران گفت: وضعیت شعب اخذ رای و افزایش تعداد آن‌ها در پایتخت و همچنین تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند امسال مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، احمد قیومی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان تهران، افزود: ترسیم نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مطابق با مؤلفه‌های چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت نخستین اقدام است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از میدان‌های مهم همبستگی، زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام است، اظهار داشت: انتخابات پیش رو به شایسته‌ترین شکل ممکن رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام میراشرفی رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان تهران نیز بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در فرایند برگزاری انتخابات بر مبنای قانون تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم در چارچوب قانون استفاده کنیم و در این مسیر، همکاری و تلاش تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات ضروری است.

حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران نیز در این جلسه گفت: انتخابات پیش رو از گستردگی زیادی برخوردار است که این موضوع دقت و توجه بیشتری را می‌طلبد.

وی از روسا و جانشینان مناطق ۱۹ گانه تهران خواست تا با برنامه‌ریزی، آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف، راهکار‌های لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات را اتخاذ کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار