کد خبر: 719936
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
همانطور كه سرداران نظامي ما خرمشهر را آزاد كردند، سرداران سياسي همه خرمشهرها را آزاد خواهند كرد.
همانطور كه سرداران نظامي ما خرمشهر را آزاد كردند، سرداران سياسي همه خرمشهرها را آزاد خواهند كرد.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن روحاني، رئيس‌جمهور كشورمان در هشتمين كنگره ملي تجليل از ايثارگران گفت: آنچه در جنگ هشت‌ساله كه ايثار ايثارگران ما در جاي جاي جبهه اسلامي مشاهده مي‌شود، چراغ پرفروغي كه فروغ آن هر روز بيشتر مي‌شود، خرمشهر و فتح خرمشهر است.
روحاني با بيان اينكه فتح خرمشهر پيروزي بزرگ براي ملت ايران بوده و هست، تصريح كرد: خرمشهر فراموش نمي‌شود، 3 خرداد باقي ماند و جاودانه شد و تا تاريخ ايران تاريخ است و خرمشهر، خرمشهر است سوم خرداد زنده مي‌ماند و پاينده خواهد ماند و هيچ‌گاه سوم خرداد و خرمشهر از بين نمي‌رود. وي با بيان اينكه سوم خرداد مظهر پيروزي، استقامت، ايثار و فداكاري ملت ايران است، خاطرنشان كرد: سوم خرداد مظهر تبلور حق بر باطل است كه نشان داد حق پيروز مي‌شود و خرمشهر نماد پيروزي ماست، البته شهرهاي ديگر هم زجر بسياري كشيدند.
روحاني با بيان اينكه ما مي‌خواهيم به دنيا بگوييم كه هر وقت در اين كشور سوم خردادي پيش آيد و هرگاه بخشي از سرزمين ما و ارزش ما به ناروا به دست دشمنان غدار تصرف شود، اراده ملي ما آزاد كردن خرمشهر جديد است، خاطرنشان كرد: خرمشهر يك نماد است و ممكن است هر روزي يك خرمشهر پيش بيايد و ما بايد بايستيم و دست به دست هم دهيم و خرمشهر را آغاز و آزاد كنيم. وي ادامه داد:‌من از شما مي‌پرسم امروز سرزمين زيباي فعاليت اقتصادي شما با دنيا توسط عفلقيان جديد كه با عفلقيان ديروز فرق دارند كه همانا 1+5 و شوراي امنيت هستند اشغال شده است، سرزمين اقتصادي ما اشغال شده است.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه در زمان اشغال خرمشهر نمي‌توانستيد حركت كنيد و جواب شما گلوله بود، تصريح كرد: اكنون نيز هر حركتي مي‌خواهيد انجام دهيد جلوي شما را گرفته‌اند، پول مي‌خواهيد حواله كنيد نمي‌توانيد، چيزي بخريد يا بفروشيد نمي‌توانيد و دنياي اقتصاد و سرزمين اقتصاد ما امروز اشغال است. وي خاطرنشان كرد: ما امروز با ابزار سياسي و ديپلماسي مي‌خواهيم زمين اقتصادي را كه به ناروا تصرف و اشغال شده است آزاد كنيم، فضاي سرزمين فروش نفت ما اشغال شده است و عفلقيان آمده‌اند و نمي‌گذارند ما نفتي را كه از آن اين مردم است و در چاه‌هاي اين مردم است و ما مي‌خواهيم بفروشيم تا زندگي اين مردم تأمين شود نمي‌گذارند و جلوي ما را گرفته‌اند. روحاني ادامه داد: سرزمين نفت ما توسط 1+5 و شوراي امنيت و قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها اشغال شده است و ما بايد خرمشهر نفت‌مان را آزاد كنيم، بانك‌ها و روابط بانكي ما با دنيا در سراسر جهان توسط عفلقيان جديد اشغال شده است و ما نمي‌توانيم پولي را بفرستيم و پولي را بگيريم و حركت ندارد و مانند خوني است كه در يك رگ جريان ندارد و جايي بسته شده است كه اگر كمي بگذرد تبديل به عفونت مي‌شود و بايد اين دست را قطع كرد.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: ما بايد تمامي سرزمين‌هاي تصرفي اقتصادي تجاري، علمي مان را كه در سراسر جهان به ناروا اشغال شده است به عنوان خونين‌شهر و خرمشهر جديد از دست دشمن آزاد كنيم. روحاني تأكيد كرد: ما در اينجا اجتماع كرديم كه بگوييم ملتي هستيم كه خرمشهرها را فراموش نمي‌كنيم و ما ملتي هستيم كه مصمم هستيم خرمشهرها را آزاد كنيم و ما آماده‌ايم اعلام كنيم و بگوييم كه امروز نيز خرمشهرهايي پيش روي ما است و ما مصمم هستيم تمامي خرمشهرها بدون استثنا به دست اين ملت با هدايت رهبري و حول و قوه الهي آزاد شود.
 رئيس‌جمهور با بيان اينكه سوم خرداد ادامه خواهد داشت خاطرنشان كرد: سوم خرداد ما زنداني تاريخ سال 61 نيست، سوم خرداد ما يك حادثه نيست بلكه سوم خرداد ما حماسه پروسه است و ادامه خواهد يافت تا همه خرمشهرهاي سرزمين اقتصادي، تجاري، بانكي، بيمه‌اي، اجتماعي، سياسي، سياست خارجي، فرهنگي و علمي همه و همه آزاد شود و آن هنگام است كه بايد جشن بگيريم. رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: همانگونه كه سرداران نظامي ما خرمشهر را آزاد كردند سرداران سياسي ما نيز در نبرد ديپلماسي خرمشهرهاي جديد را آزاد خواهند كرد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
با وادادگی در قبال بیگانه و بزدل و ترسو گفتن به خودی عمرا اگه بشه خرمشهری دیگر را ازاد کرد .فقط با مقاومت جهان ارا گونه میشه فتح کرد نه با دست دادن با جان کری و اینا.امام راحل گفت خرمشهر را خدا ازاد کرد نگفت خرمشهر را بابستن با کدخدا ازاد کردیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار