کد خبر: 1239451
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
انتشار تصویری در فضای مجازی از نصب یک پلاکارد در پمپ بنزینی در استان کرمان که روی آن عبارت «صف کارت‌های غیربومی به جز سیستان» درج شده موجب تکدر خاطر مردم سیستان و بلوچستان شد.

جوان آنلاین: طی روز‌های اخیر انتشار تصویری در فضای مجازی از نصب یک پلاکارد در پمپ بنزینی در استان کرمان که روی آن عبارت «صف کارت‌های غیربومی به جز سیستان» درج شده موجب تکدر خاطر مردم سیستان و بلوچستان شد.

در این راستا خبرنگار تسنیم صحت ماجرا را جویا و مشخص شد عکس صحت داشته و مربوط به جایگاه عرضه سوخت ارگ جدید بم واقع در محدوده شهرستان بم است که صاحب جایگاه اعلام کرده این پلاکارد در پی اجرای طرح کدینگ در جایگاه‌های عرضه سوخت استان کرمان و محدودیت سیستمی ایجاد شده و در اصل برای جلوگیری از معطلی خودرو‌های استان سیستان و بلوچستان در صف نصب شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار تسنیم ضمن ابراز گلایه از نصب پلاکارد با مضمون مورد اشاره، اظهار داشت: گزارش نصب پلاکارد که روی آن عبارت «صف کارت‌های غیربومی به جز سیستان» درج شده پیگیری و مشخص شد صحت داشته و در برخی از جایگاه‌های استان کرمان به دلیل اجرای طرح کدینگ به خودرو‌های با پلاک استان سیستان و بلوچستان سوخت عرضه نمی‌شود.

حجت محمدقاسمی افزود: در این رابطه مکاتبات لازم با مدیر شرکت نفت منطقه کرمان انجام شده و پلاکارد نصب شده در جایگاه‌ها که موجب تکدر خاطر مردم استان بوده جمع‌آوری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار