کد خبر: 1236577
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
شهردار کرج در آیین افتتاحیه بوستان جهان دیدگان:
شهردارکلانهشر کرج در آیین افتتاحیه بوستان جهان دیدگان، گفت: مدیریت شهری کرج به رفع نیازهای سالمندان نگاه ویژه‌ای دارد.

مهرداد کیانی اظهار کرد: سالمندان عمر خود را در راه ساختن کشور صرف کرده‌اند و لازم است مدیریت شهری برای سلامت جسم و روح و روان این عزیزان تمهیداتی را اتخاذ کند.

وی افزود: جمعیت کشور در حال پا به سن گذاشتن است و به همین سبب مدیریت شهری کرج به برنامه‌ریزی برای رفع نیازهای سالمندان نگاه ویژه‌ای دارد.

کیانی گفت: تمام مسیرپیاده راه‌های بوستان جهان دیدگان برای سالمندان مناسب‌سازی شده و در این بوستان حدود ۲ هکتاری که فعالیت ساخت آن از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز شده، فضاهایی از قبیل آلاچیق، رستوران، سالن گردهمایی ویژه سالمندان، اتاق پزشک و سالن‌های سرگرمی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: سعی داریم خدمات مرتبط با سالمندان را در این پارک گسترش دهیم لذا از تمامی عزیزان تقاضا دارم پیشنهادات خود را ارائه دهند تا در مسیر ارتقا کیفیت بکار گرفته شود.

کیانی ادامه داد: مدیریت شهری بنا دارد پارک‌های تخصصی را افزایش دهد که چندین موضوع به صورت تخصصی همانند سالمندان، مادر و کودک و پارکرود به سرانجام رسیده است.

شایان ذکر است مراسم افتتاح بوستان جهان دیدگان واقع در جهانشهر، خیابان استانداری قبل از پارک بانوان در تاریخ ششم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

تمام امکانات برای بازگشت به موقعیت باغشهری کلانشهر کرج به کار گرفته شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهارداشت: توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیمی از کار فضا است که اگر نباشد در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دچار مشکل می شویم.

سعیدی بیان کرد: دخالت مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان و ورود جدی در عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می داند و جایگاه خود را می شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دارد.

سعیدی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغشهر بزرگ بوده است، افزود: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این دوره و دوره های گذشته تلاش شده که فضاهای این چنینی را به مردم برگردانیم و اجازه ندهیم شهر بیش از این به سازه های خشک، ‌خشن و غیر روح بخش افزایش یابد.

به گفته وی، شورای ششم سیاستش بر این است که کرج را برگرداند به باغشهری که در گذشته بوده و الان چشم انداز می بینیم و متاسفیم که فاصله زیادی با این باغشهر داریم.

برچسب ها: البرز ، کرج ، شهرداری کرج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار