کد خبر: 1235867
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) در مراسم ۱۴ خرداد امسال از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بعنوان مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید یاد کردند.

مجتبی عبداللهی در چهاردهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان با موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، از تلاش های فعالان حوزه رسانه استان در جهت اطلاع رسانی و امیدافزایی و آگاهی بخشی قدردانی کرد و دهه ولایت را تبریک گفته و یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان را گرامی داشت.

وی افزود: روز پنجشنبه اربعین شهدای خدمت را خواهیم داشت و به طور قطع مردم قدرشناس کشور برای این مراسم نیز حضور گرمی خواهند داشت.

عبداللهی گفت: در روزهای اخیر آقای دکتر آقامحمدی قائم مقام محترم وزیر در اجرای طرح ۲۰۲۰ محله های کم برخوردار و آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور برای بازدید و بهره برداری از پروژه های مهم در کرج بویژه خط ۴ حصار کرج هدف قرارگاه اجتماعی، حضور یافتند که شاهد خرسندی و امیدافزایی در این محله و شهر کرج بودیم.

وی با اشاره به پروژه هایی که مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: امید است که این روند تداوم داشته باشد و مردم از این خدمات بهره مند شوند.

استاندار البرز گفت: ۵ هزار ۶۳۵ پروژه در سامانه منتاک ثبت شده و به لحاظ تعدد پروژه ها دارای رتبه اول و در سامانه ایران یار نیز ۱۲۰ پروژه ثبت شده است که نشان از مسیر شتابان استان در ارتقا زیرساخت ها و سرانه ها دارد.

وی افزود: در ۳۳ ماه عمر دولت سیزدهم، اقدامات، برنامه ها و پروژه های محقق شده در راستای رشد و توسعه سرانه ها و زیرساخت ها در مقایسه با ادوار گذشته بی نظیر بود.

وی افزود: البرز بعنوان ایران کوچک که نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در مراسم ۱۴ خرداد امسال از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بعنوان مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید یاد کردند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار