کد خبر: 1236393
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
معاون فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، گفت: مهمانی کیلومتری غدیر در شهر کرج با حضور گسترده شهروندان این کلانشهر برگزار شد.

امیر اشتری اظهارداشت : شهروندان کرجی همزمان با عید بزرگ غدیر خم، از ساعت ۱۷ تا پاسی از شب، مهمان برنامه های تدارک دیده شده توسط این مجموعه بودند.

وی اضافه کرد: این مهمانی باشکوه در مسیر حد فاصل چهار راه هفت تیر تا امامزاده حسن(ع) برگزار و با استقبال بسیار خوب شهروندان کرجی روبرو شد.

به گفته این مسئول، در مسیر حرکت مردم غرفه های متعدد و متنوع فرهنگی و مواکب گسترده پذیرایی استقرار یافته بود. همچنین گروه های سرود البرزی و مداحان در طول مسیر به اجرای برنامه پرداختند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های کودک محور و جشن های مختلف در طول مسیر از دیگر بخش های این مهمانی بزرگ بود که توسط بخش های متعدد هنری به اجرا درآمد.

معاون شهردار کرج، تاکید کرد: با توجه به عظمت و اهمیت این عید برای مسلمانان، گرامیداشت و برپایی جشن های مرتبط با آن برای حوزه مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار بود که اجرای این جشن بزرگ و تدارک بخش های مختلف آن با همین رویکرد انجام شد.

در استان البرز بیش از ۱۰ کیلومتر مسیر پیاده روی غذیر با استقرار بیش از ۱۰۰۰ موکب در نظر گرفته شده بود که هیئات مذهبی و مردم با استقرار در این موکب ها به ارائه برنامه های فرهنگی مذهبی خود پرداختند.

برچسب ها: البرز ، کرج ، شهرداری کرج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار