کد خبر: 1235855
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
شهردارکلانشهرکرج :
شهردارکلانشهر کرج گفت : پروژه های خُرد و کلانی که در دوره ششم افتتاح شده یا در دست اقدام قرار دارند، برایند مطالباتِ چند دهه ای شهروندان هستند و برخی از آنها همچون قطار شهری و کنارگذر شمالی به جهت بار سنگین مالی و سایر پیچیدگی های فنی و معارضین تاسیساتی و اجرایی سالها مسکوت مانده بودند اما اکنون در ریل تکمیل قرار دارند.

مهرداد کیانی در حاشیه بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری کرج که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور دولت، استاندار البرز و جمع کثیری از مسئولانی استانی و شهری و اعضای شورای شهر این کلانشهر صورت پذیرفت، اظهار داشت: در ابتدا از حمایت های مضاعف دولت محترم از جریانِ پویای خدمت در کرج قدردانی می نمایم، به جرات می توان گفت که دولت امروز نگاه ویژه ای به شهرمان دارد و در سایه ی آن اتفاقات بسیار خوبی در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهری رقم خورده است. 

 وی ادامه داد: دوره ششم مدیریت شهری کرج به دوره اولین ها تبدیل شده است؛ افتتاح نخستین ایستگاه قطار شهری، نخستین خط بی آر تی، نخستین سری اتوبوس های برقی و... و این اتفاقات در فضای اتحاد و همدلی رقم خورده است، شهروندان عزیز یقین بدانند تا آخرین ساعات و دقایق عمرِ خدمتی با توان مضاعف برای تحقق وعده ها و حل مشکلات شهری تلاش خواهیم کرد و خود را خادم مردم می دانیم. 

 این مسئول عنوان کرد: چهارمین تصفیه خانه محلی فاضلاب با هدف آبیاری عرصه های فضای سبز، ادامه بلوار ناصربخت به طول یک کیلومتر به عنوان یکی از مهمترین شریان های ارتباطی شرق به غرب به موازات هسته مرکزی شهر و فاز نخست خط ویژه اتوبوس تندرو از پروژه هایی بودند که در جریان سفرِ امروز وزیر محترم کشور بهره برداری شدند؛ این ها نشان از رشد عمرانی دارد. 

استاندار البرز و معاونین و مدیران کل استانی، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کرج، مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی، مدیران شهری و اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان در افتتاحیه پروژه های شهری حضور داشتند، در سفر این دولتمرد به استان بالغ بر ۱۰ طرح عمرانی افتتاح شد.  
 تصفیه خانه فاضلاب منطقه حصار با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و ظرفیت تولید یک هزار متر مکعب آب برای آبیاری فضای سبز یکی از طرح هایی بود که با ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری کرج بهره برداری شد.  
 همچنین خط اتوبوس تندرو خیابان شهید بهشتی کرج به طول ۱۵ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه و ۱۶ دوربین نظارتی به ظرفیت اسمی جابه جایی ۲۰ هزار مسافر با حضور وزیر کشور گشایش یافت.  
 پروژه ادامه بلوار ناصربخت کرج به طول یک کیلومتر، با ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف روان سازی ترافیک در هسته مرکزی و شمال غربی کرج نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب ها: البرز ، کرج ، مهرداد کیانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار