کد خبر: 1233880
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام وعده‌های صادق؛
مسئول اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: ۲۵۰۰ زائر با استقبال جوانان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عازم تهران شدند.

به گزارش جوان به نقل از بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عیسی حیدری، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: با هماهنگی دستگاه های مختلف، تمهیدات لازم برای اعزام افزون بر 2500 زائر از استان چهارمحال و بختیاری با 51دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی(ره) در تهران به منظور شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام وعده های صادق اندیشیده شد و امشب راهی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) شدند.

مسئول اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: زائران اعزامی به مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بینانگذار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های امامین انقلاب، مستمع سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر خواهند بود.

وی، ادامه داد: ثبت نام زائران در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: استقبال اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در حرم مطهر امام خمینی ره بسیار زیاد بود ولی امکانات ما جوابگوی این جمعیت نیست.

وی تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی از آستان چهارمحال و بختیاری نوجوانان و جوانان هستند.وی تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی از آستان چهارمحال و بختیاری نوجوانان و جوانان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار