کد خبر: 1232665
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
با همت و جدیت همکاران ما در صداوسیما، تقریباً تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری مناظره‌ها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی آماده شده است، اما طبیعتاً تا قبل از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان هیچکدام از این پیش‌بینی‌ها قطعی نیست.

جوان آنلاین: رییس صدا و سیما گفت: تقریباً تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری مناظره‌ها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی آماده شده است.

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران و در خصوص آمادگی صدا و سیما برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رسانه ملی مانند سایر دستگاه‌های درگیر در حوزه انتخابات با یک شرایط پیش‌بینی نشده مواجه شد و اقداماتی که در دوره‌های پیش ظرف یک سال برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و طراحی برنامه‌ها اتفاق می‌افتاد، ناگزیر در زمانی بسیار کوتاه مجبور به انجام آن شدیم.

وی ادامه داد: با همت و جدیت همکاران ما در صداوسیما، تقریباً تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری مناظره‌ها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی آماده شده است، اما طبیعتاً تا قبل از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان هیچکدام از این پیش‌بینی‌ها قطعی نیست.

جبلی اظهار کرد: ما منتظر اعلام نظر نهایی شورای نگهبان هستیم، اما از جهت آماده‌شدن زیرساخت‌های لازم در تولید فنی، طراحی برنامه‌ها، محور‌ها و پرسش‌ها آمادگی لازم تقریباً وجود دارد.

رئیس سازمان صداوسیما بیان کرد: مجری مناظرات هنوز قطعی نشده است و اسامی چند نفر از همکاران در دست بررسی است که امیدوارم تا اوایل هفته آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار