کد خبر: 731636
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
آخرين وضعيت گيشه سينماها
فيلم «دوران عاشقي» آخرين ساخته‌ عليرضا رئيسيان با مجموع فروش 570 ميليون تومان و «نهنگ عنبر» ساخته‌ سامان مقدم، با فروشي بالغ بر 6 ميليارد و 150 ميليون تومان دو فيلم پرفروش اين روزهاي سينما هستند.
مدير پخش شركت «فيلميران» با اعلام اين خبر افزود: فيلم «دوران عاشقي» با بازي ليلا حاتمي، شهاب حسيني و فرهاد اصلاني با 9 روز نمايش در تهران در حدود 430 ميليون تومان و شش روز نمايش در شهرستان‌ها 140 ميليون تومان فروش داشته است و با در اختيار داشتن 61 سالن نمايش در كشور، مجموع فروش خود را تا شب گذشته به 570 ميليون تومان رسانده است. به گفته‌ امير قطبي، «نهنگ عنبر» با بازي رضا عطاران و مهناز افشار نيز پس از 75 روز نمايش حدود 71 سالن سينما را در اختيار دارد و توانسته است مجموع فروش خود را تا شب گذشته به 6 ميليارد و 150 ميليون تومان برساند. او توضيح داد: اين فيلم 4 ميليارد و 350 ميليون تومان در تهران و يك ميليارد و 800 ميليون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است و جالب آنكه هر دو فيلم شب گذشته فروش 70 ميليون توماني را تجربه كردند و در برخي سالن‌هاي تهران نيز سانس فوق‌العاده داشته‌اند. اين در حالي است كه «نهنگ عنبر» هفته‌ دوازدهم نمايش را پشت سر مي‌گذارد و «دوران عاشقي» در هفته‌ دوم نمايش است. «گينس» فيلم ديگر جدول اكران است كه نمايشش از اوايل ماه رمضان آغاز شده است ولي طبق قرارداد شوراي صنفي نمايش سومين هفته‌ اكران رسمي را پشت سر مي‌گذارد. به گفته‌ مدير پخش شركت نورتابان اولين ساخته‌ محسن تنابنده با بازي رضا عطاران، در تهران فروشي بالغ بر يك ميليارد و 860 ميليون تومان داشته و در ساير شهرستان‌ها 840 ميليون تومان داشته است و مجموع فروشش حدود 80 سالن سينما، به رقمي نزديك به 2 ميليارد و 700 ميليون تومان رسيده است.
«عصر يخبندان» به كارگرداني مصطفي كيايي و بازي مهتاب كرامتي، فرهاد اصلاني و بهرام رادان تا روز گذشته كه تقريباً 50 سينما را در سراسر كشور در اختيار داشته، به رقم فروش يك ميليارد و 680 ميليون تومان رسيده است.
بنا به گفته‌ مدير پخش بامداد فيلم، «عصر يخبندان» با در اختيار داشتن 20 سالن در تهران يك ميليارد و 210 ميليون تومان و 30 سالن در ساير شهرستان‌ها 470 ميليون تومان فروش داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار