کد خبر: 720378
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
روح‌الله سهرابي، قائم‌مقام انجمن سينماي انقلاب و دفاع‌مقدس:
قائم‌مقام انجمن سينماي انقلاب و دفاع‌مقدس از اعلام آمادگي سازمان سينمايي براي توليد مشترک فيلم «امپراتور جهنم» با موضوع تکفيري‌ها و گروه داعش و ارائه نسخه نهايي فيلمنامه «شهيد همت» خبر داد.
قائم‌مقام انجمن سينماي انقلاب و دفاع‌مقدس از اعلام آمادگي سازمان سينمايي براي توليد مشترک فيلم «امپراتور جهنم» با موضوع تکفيري‌ها و گروه داعش و ارائه نسخه نهايي فيلمنامه «شهيد همت» خبر داد.
روح‌الله سهرابي در پاسخ به اين پرسش که انجمن سينماي انقلاب و دفاع‌مقدس چقدر براي ساخت آثار ارزشي با سازمان‌ها و ارگان‌هاي مرتبط وارد رايزني شده است، گفت: به منظور حمايت و توليد آثار سينمايي دفاع‌مقدسي با ارگان‌هاي مختلفي جلسات متعددي را برگزار کرده‌ايم. از جمله رئيس سازمان سينمايي نيز براي توليد اين آثار اعلام همکاري کرده است. آخرين جلسه برگزار شده بين انجمن سينماي انقلاب و دفاع‌مقدس و سازمان سينمايي حدوداً به يک ماه پيش برمي‌گردد. انصافاً طي اين جلسات به نقاط مشترکي رسيده‌ايم و تعهد‌هايي هم بين ما رد و بدل شده است. قرار است که تفاهمنامه‌هايي به همين منظور نوشته شود. برداشت ما از برآورد جلسات اين است که دوستان قائل به حمايت و توليد آثار دفاع‌مقدسي بوده‌اند.
سهرابي، قائم‌مقام انجمن سينماي انقلاب و دفاع‌مقدس درباره اينکه آيا براي همکاري مشترک فيلمي با سازمان سينمايي به توافق رسيده‌ايد، اظهار داشت: در اين جلسات بحث حمايت از پروژه سينمايي «امپراتور جهنم» مطرح شد که سازمان سينمايي اعلام کرد حاضر است در ساخت اين فيلم مشارکت داشته باشد. اين فيلم سينمايي به تکفيري‌ها و گروه داعش مي‌پردازد و قرار است از زاويه نگاه جديدي آنها را به تصوير بکشيم. در حقيقت به توليد اين فيلم سينمايي بايد به چشم يک پروژه ملي نگاه کرد.
وي در ادامه افزود: تهيه‌کنندگي اين فيلمنامه بر عهده محمد خزايي است و پرويز شيخ‌طادي علاوه بر کارگرداني، نويسندگي فيلمنامه را نيز برعهده دارد. در حال حاضر فيلمنامه «امپراتور‌جهنم» در حال بازنويسي نهايي است.
او همچنين با بيان اين مطلب که نسخه نهايي فيلمنامه سينمايي «ابراهيم در آتش» (شهيد همت) به کارگرداني رضا ميرکريمي به دست مديران رسيده است، گفت: ساخت فيلم سينمايي در ارتباط با شهيد همت نيز يک پروژه ملي است و به شدت نيازمند حمايت خواهد بود. توليد چنين فيلمي براي مجموعه‌اي همچون انجمن سينماي انقلاب و دفاع‌مقدس سنگين است و نيازمند مشارکت سازمان‌هايي همچون سازمان سينمايي هستيم. آخرين نسخه فيلمنامه شهيد همت براي مديران ارسال شده است تا با مطالعه و اعلام نظر نهايي وارد ساخت اين فيلم سينمايي شويم. در حال حاضر آمادگي کامل براي توليد فيلم سينمايي «ابراهيم در آتش» وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار