کد خبر: 1239708
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
خبرگزاری رویترز با استناد به گزارش یک سازمان دولتی ضد انحصار در هند اعلام کرد که مقامات این سازمان تحقیقاتی را درباره عملیات اپل در بازار داخلی این کشور انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیدند که روش‌های این شرکت آمریکایی برای رقابت "ناعادلانه" است.

جوان آنلاین: خبرگزاری رویترز با استناد به گزارش یک سازمان دولتی ضد انحصار در هند اعلام کرد که مقامات این سازمان تحقیقاتی را درباره عملیات اپل در بازار داخلی این کشور انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیدند که روش‌های این شرکت آمریکایی برای رقابت "ناعادلانه" است.

طبق این داده‌ها، اپل از موقعیت برتر خود در بازار برنامه‌های کاربردی برای سیستم آی‌او‌اس iOS خود استفاده می‌کند و توسعه‌دهندگان را مجبور می‌کند از سیستم پرداخت این شرکت استفاده کنند.

در این گزارش آمده است: اپ استور اپل شریک تجاری اجتناب‌ناپذیری برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است و در نتیجه، توسعه‌دهندگان برنامه چاره‌ای جز پایبندی به شرایط ناعادلانه اپل، از جمله استفاده اجباری از سیستم پرداخت و صورت‌حساب اختصاصی اپل ندارند.

بر اساس این گزارش، اپل نیز اتهامات مطرح شده علیه خود را رد کرده است و می‌گوید که یک بازیگر کوچک در بازار هند است که تحت سلطه تلفن‌هایی است که بر روی سیستم اندروید گوگل کار می‌کنند.

برچسب ها: هند ، اپل ، جنگ فناوری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار