کد خبر: 1239480
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
معاون توانیر گفت: شبکه برق ۳۱ استان کشور پایدار است و تعطیلی استان‌ها در روز پنجشنبه به درخواست توانیر نبوده و برای محافظت از شهروندان در مقابل گرمای بی‌سابقه است.

جوان آنلاین: محسن ذبیحی، معاون توزیع توانیر  با اشاره به گرمای بی‌سابقه تابستان امسال اظهار داشت: بسیاری از استان‌ها به وی‍ژه مناطق مرکزی و جنوبی کشور در دمای بالای ٥٠ درجه روز‌های اخیر را به سختی سپری می‌کنند.

به گزارش فارس، این مقام مسئول گفت: مطابق قانون تمامی فعالیت‌ها به دلیل گرما تعطیل شده است و به منظور رفاه حال هموطنان، حفظ سلامتی و جلوگیری از گرمازدگی و آسیب به سلامت شهروندان، استانداران با استفاده از اختیارات خود در شرایط اضطرار از جمله گرمای شدید هوا به تناوب اقدام به کاهش ساعت کار و بعضا تعطیلی ادارات می‌کنند.

وی افزود: تعطیلی ادارات نامبرده در روز پنجشنبه که یک روز نیمه تعطیل محسوب می‌شود به درخواست وزارت نیرو و یا شرکت توانیر نبوده و ارتباطی به برق ندارد و خبر منتشره ناشی از عدم اطلاع از قوانین لازم الاجرای شرایط اضطرار نظیر آلودگی هوا و گرمای شدید در کشور است. ذبیحی گفت: شبکه برق ۳۱ استان شکور با وجود گرما پایدار است و مسئله‌ای در تامین برق نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار