کد خبر: 1238550
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: به علت تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران باید بر اساس قانون به آنها دیرکرد پرداخت شود.

جوان آنلاین: سیدمحمد سادات ابراهیمی دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات باقیمانده گندم‌کاران، اظهار کرد: تاکنون 5 میلیون و پانصد و بیست هزار تن گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی از گندم‌کاران دریافت شده است که بخشی از مطالبه گندم‌کاران پرداخت و بخش دیگر باقی مانده است.

وی با بیان اینکه 47 همت از بدهی گندمکاران باقیمانده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده قرار شد هفته گذشته 12 و نیم همت دیگر از بدهی گندم کاران پرداخت شود که 20 درصد از آن واریز و قرار است ما بقی آن در هفته جاری به حساب گندم‌کاران واریز شود.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: تاکنون 52 و نیم همت از طلب گندم کاران پرداخت شده که لازم است هر چه زودتر بدهی آنها پرداخت شود چرا که کشت تابستانه نزدیک است و کشاورزان نیاز به خرید ملزومات لازم برای کشاورزی هستند که همه آنها هزینه بر است.

ابراهیمی با بیان اینکه به علت تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران باید بر اساس قانون به آنها دیرکرد پرداخت شود، گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر باقی مانده طلب گندمکار را پرداخت کند؛ باقیمانده طلب گندم خریداری شده باید در اسرع وقت پرداخت شود و این موضوع از سوی کمیسیون کشاورزی مجددا پیگیری می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار