کد خبر: 1238187
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فریدون حسن

«انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال به کمک دولت، سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) را به کشور بیاورد. فوتسال ایران از رتبه چهارم دنیا به رده دوم جهان و فوتبال ساحلی از جایگاه سوم به رتبه اول یا دوم دنیا بیاید.»
این‌ها را مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید. فدراسیونی که گند پرونده فسادش اینقدر بالا گرفته که حتی نمی‌توانند جزئیات بیشتری از آن اعلام کنند و البته این نگرانی وجود دارد که مثل تمام پرونده‌های فساد دیگری که از این فدراسیون رو شده، این یکی هم به نتیجه نرسد و سمبل شود. 
 مهدی تاج این روز‌ها زیاد حرف می‌زند؛ از قانون‌مداری می‌گوید، از اینکه اجازه نمی‌دهد حتی هزار تومان هم غیرقانونی جابه‌جا شود! ولی همه خوب می‌دانیم که فقط حرف می‌زند و حرمت قلم اجازه نمی‌دهد که بیش از این در مورد حرف‌های او بنویسیم. فدراسیون فوتبال طی یک ماه گذشته با سوءاستفاده از شرایط انتخاباتی کشور هر کاری که دلش خواسته انجام داده بدون اینکه نگران برخورد باشد، برخوردی که البته نه امروز که هیچگاه اتفاق نیفتاده که اگر صورت گرفته بود امروز متهم اصلی ویلموتس‌گیت در چشم همه نگاه نمی‌کرد و از قانون‌مداری حرف نمی‌زد. 
بگذریم، مهدی تاج باز هم موفقیت‌های فوتسال و فوتبال ساحلی را جلو انداخته تا برای فوتبال شکست‌خورده فاسدش پول جفت و جور کند. فوتبالی که در همین روز‌های پرالتهاب انتخاباتی کشور قرارداد بازیکنان باشگاهی‌اش ۳۰۰ برابر افزایش پیدا کرده است. بله، درست خوانده‌اید؛ ۳۰۰ برابر، اما نگران نباشید مهدی تاج اجازه جابه‌جایی غیرقانونی حتی هزار تومان را هم نمی‌دهد!
تاج خیلی خوب راه را یاد گرفته، افتخارآفرینان فوتسال چه تیم ملی مردان و چه تیم ملی بانوان و قهرمانان فوتبال ساحلی را در طول سال اصلاً نمی‌بیند و مشکلاتشان را نمی‌فهمد، اما وقتی پای پول گرفتن در میان باشد موفقیت‌های آن‌ها را خیلی خوب به حساب فدراسیون می‌زند، درست مانند همان پنج ستاره کذایی که سال‌ها به آن می‌نازید و برای فوتبال پول می‌گرفت و چمدان دلار می‌فرستاد تا با خیال راحت ببازند و منت‌شان را سر مردم و بقیه ورزش ایران و ورزشکاران مدال‌آور و افتخارآفرین آن بگذارند. 
تاج در روز‌هایی از عنوان‌های جهانی و آسیایی فوتسال و فوتبال ساحلی حرف به میان آورده که سرمربی تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی قرارداد ندارد. تیم ملی فوتسال بانوان با کمترین حمایت و توجه خود را برای قهرمانی آسیا آماده می‌کند و تیم ملی ساحلی هم که تکلیفش مشخص است. در این میان مهدی تاج صرفاً حرف می‌زند و برای خودش قانون می‌گذارد. قانون‌هایی برای اجرا نشدن، قانون‌هایی برای زیاده‌خواهی‌های فوتبال و فوتبالی‌ها. 
مهدی تاج این روز‌ها بازی VAR را راه انداخته و در ادامه ادعا‌های واهی خود برای پول گرفتن فدراسیون فاسدش را بالاتر از ژاپن هم معرفی می‌کند، وقتی می‌گوید: «تن‌ها پنج باشگاه ژاپن مجوز حرفه‌ای گرفته‌اند، اما هفت باشگاه ایران موفق به این کار شده‌اند.»، اما نمی‌گوید که پنج باشگاه ژاپن واقعاً حرفه‌ای هستند، اما هفت باشگاه ایران با سند‌سازی مجوز گرفته‌اند. مهدی تاج و دارودسته‌اش فعلاً در حال تاخت وتاز هستند، تاخت و تازی که بدون تردید فوتبال ایران را به تباهی خواهد کشاند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار