کد خبر: 1237874
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

جوان آنلاین:  فرماندهان ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

سردار رادان: مردم عزیز برای تحقق ایران مقتدر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور، اظهار داشت: همان‌طور که دور اول انتخابات با تلاش و همکاری فراجا و بسیجیان عزیز در کمال امنیت برگزار شد و همکاران عزیزم جانشان را فدا کردند تا از رأی مردم محافظت شود، برای دور دوم هم اطمینان می‌دهیم که امنیت کامل برقرار باشد.

سردار رادان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور، افزود: در هر دوره از انتخابات اگر تعدی به رأی مردم شده، همکاران من در کمال عقلانیت، اما با شجاعت از رأی مردم محافظت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز ایران دعوت می‌کنم که برای تحقق ایرانی آباد و مقتدر ان‌شاءالله پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

سردار نقدی: مردم با حضور در انتخابات اتحاد ملی را به دنیا نشان خواهند داد

سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران روز جمعه ۱۵ تیر پای صندوق‌های رای آمده و کار نیمه‌تمام خود را تکمیل می‌کنند و به واسطه آن، رئیس جمهوری با آرای بالا و پشتوانه مردمی خوب به میدان می‌فرستند تا کار نیمه‌تمام شهید رئیسی را کامل کند.

سردار نقدی در خصوص اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات اظهار داشت: رای دادن مردم موجب می‌شود تا اتحاد خود را به دنیا نشان دهیم و از سوی دیگر، این رای دادن در افزایش قدرت ملی تجلی پیدا می‌کند؛ البته این هم موضوعی است که مردم به اهمیت آن واقف هستند.

دریادار سیاری: حضور گسترده در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر لزوم شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات در سطح گسترده و وسیع موجب رشد اقتدار و سرافرازی، بالا رفتن قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور می‌شود و قدرت نرم کشور را نیز افزایش می‌دهد.

دریادار سیاری با بیان اینکه، برای ایستادگی در مقابل دشمنان و پاسخ به هرگونه تهدید، باید قدرت سخت و نرم را همزمان افزایش دهیم، افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات باعث ارتقای قدرت نرم می‌شود و توان بازدارندگی کشور را بالا می‌برد؛ ما می‌توانیم با افزایش قدرت نرم و سخت در مقابل دشمن ایستادگی کرده و از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کنیم.

وی گفت: شرکت گسترده پای صندوق‌های رأی قدرت چانه‌زنی و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد؛ مسئولان سیاسی کشور هنگام حضور در مذاکرات، به پشتوانه مردمی خود افتخار می‌کنند؛ لذا ما باید آن‌هایی که کشور و انقلاب را دوست دارند، توجیه کنیم که در انتخابات شرکت کنند تا بتوانیم از ثمرات حضور گسترده بهره لازم را ببریم.

سردار سلیمانی: ملت ایران باید از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کند

سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات و حفظ اقتدار نظام اسلامی اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های مردم‌سالاری دینی، شرکت در انتخابات است.

سردار سرتیپ سلیمانی ادامه داد: آحاد ملت عزیز ایران حق رأی دارند و با حضور در انتخابات، آینده خویش را ترسیم و از حق تعیین سرنوشت خود استفاده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: وقتی افرادی که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند از حق تعیین سرنوشت خود صرف‌نظر کنند، دیگران و اجنبی‌ها سرنوشت آن‌ها را تعیین خواهند کرد؛ لذا چنین تصمیمی با فرهنگ کشور مردم‌سالار در تضاد است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: از یکایک ملت ایران دعوت می‌کنم که در روز جمعه ۱۵ تیرماه وارد صحنه شوند و پای صندوق‌های رأی بیایند تا در تعیین سرنوشت خویش مشارکت داشته باشند.

امیر حیدری: مردم عزیز حضور در انتخابات را تکلیف ولایی و شرعی بدانند

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با دعوت از ملت شریف ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: از آحاد مردم مؤمن و انقلابی که دل در گرو جهاد، شهادت و در رکاب ولایت فقیه دارند، و با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای خدمت را تشییع کردند، تقاضا می‌کنم که  حضور در انتخابات را یک تکلیف ولایی و شرعی بدانند و در انتخاب اصلح دقت کنند.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر انتخاب فرد اصلح برای پست ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز ایران فردی را انتخاب کنند که پایبند به ولایت فقیه، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، راه مقدس و نورانی شهید رئیسی و قدردان خون مطهر شهدا باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین درباره تمهیدات این نیرو برای مشارکت کارکنان نزاجا و خانواده‌های‌شان در انتخابات خاطرنشان کرد: صندوق‌های رای در  ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر است و تمام ظرفیت نیروی زمینی اعم از بالگرد‌های هوانیروز ارتش برای مکان‌های صعب العبور، خودرو‌های سنگین و نفربر‌های ما برای کمک به هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات، پای کار هستند.

امیر صباحی‌فرد: رئیس جمهور اصلح موجب اقتدار نیروهای مسلح خواهد بود

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه، در این شرایط حساس، بایستی حضوری همگانی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم، اظهار داشت: همه ما بر اساس تکلیف شرعی، دینی، ملی و مذهبی وظیفه داریم که مطابق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با حضوری پرشور در این انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند که روز انتخابات، روز نشاط و شادی است؛ ان‌شاءالله این نشاط و شادی را بیشتر کنیم و حضور ۱۰۰ درصدی را برای اقتدار ایران اسلامی در روز جمعه و پای صندوق‌های رای داشته باشیم. 

وی در خصوص تأثیر انتخابات بر اقتدار نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی عزیز اقدامات زیربنایی و بسیار خوبی برای نیرو‌های مسلح انجام شد. ان‌شاءالله رئیس جمهور آینده هم به گونه‌ای عمل کند که موجب اقتدار نظام باشد.

حجت‌الاسلام گواهی: رئیس جمهور آینده باید مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: آرزو می‌کنم که جمعه پیش رو جمعه‌ای بسیار مبارک برای مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام گواهی افزود: جمهوری اسلامی هرچه جلوتر می‌رود، قدرتمند‌تر می‌شود و نظامی که قدرتمندتر می‌شود، نیاز به حفاظت و حراست بیشتری دارد؛ از این‌رو، حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت فراوانی دارد و این حضور پرشور قدرت چانه‌زنی ما در مقابل قدرت‌های غربی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شاید در دور دوم انتخابات، تشخیص نامزد اصلح خیلی سخت نباشد، گفت: در دور اول به دلیل اینکه چهار نامزد با یکدیگر رقابت می‌کردند، کمی تردید نسبت به انتخاب اصلح وجود داشت؛ اما در دورم دوم با کمی تحقیق و ملاحظه برنامه‌های نامزد‌ها می‌توانیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: رئیس جمهور آینده باید تلاش‌های شبانه‌روزی شهید رئیسی را ادامه دهد تا کشور به پیشرفت و توسعه مد نظر برسد.

 

منبع: دفاع پرس

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار