کد خبر: 1237581
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در سایه افزایش تلفات نظامیان اشغالگر و عدم تحقق وعده‌های اعلام شده، از امکان پایان دادن به حمله علیه نوار غزه خبر دادند.

جوان آنلاین: منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم تاکید کردند که ارتش تل آویو بعد از گذشت ۹ ماه از آغاز حمله به نوار غزه در حال نزدیک شدن به پایان این عملیات زمینی است.

این منابع اضافه کردند که اگر تل آویو به دنبال فعال کردن مذاکرات با طرف فلسطینی است، تحولات نظامی در غزه اجازه توقف درگیری‌ها را می‌دهد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از گذشت ۹ ماه نتوانست به وعده‌های از پیش اعلام شده خود مبنی بر نابودی جنبش حماس یا تونل‌های زیرزمینی این جنبش و آزادسازی اسرای صهیونیست عمل کند و از طریق موج سواری‌های رسانه‌ای تصویری دروغین از پیروزی در نوار غزه به ساکنان اراضی اشغالی ارائه داده است.

ارتش این رژیم اذعان کرده که از زمان آغاز جنگ چهار هزار و ۲۱ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که ۲ هزار و ۳۲ مورد از آنها در حمله زمینی به نوار غزه بوده است.

صهیونیست‌ها اعتراف کردند که ۴۴ نظامی بین روزهای یکشنبه و دوشنبه زخمی شده‌اند.

آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به شدت تحت سانسور قرار می‌گیرد و تعداد رسمی نظامیان به هلاکت رسیده و زخمی شده بسیار بیشتر از این ارقام است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که برآوردهای ارتش نشان می‌دهد چهار هفته دیگر برای پایان دادن به حمله در رفح زمان نیاز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار