کد خبر: 1237491
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
استاندار لرستان از دو مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از ۱۲ میلیون و هشتصد هزار تومان به ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

جوان آنلاین: ابوطالب شفقت در بازدید از سایت مسکن فاز ۲ کمالوند به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و افتتاح ۳ هزار و ۱۹۱ واحد در قالب نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: ۶۷۵ واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده پروژه، ارزش افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کار‌های نیمه‌تمام را مطرح کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را دو مرحله‌ای به‌صورت پلکانی و مبلغ آن را از ۱۲میلیون و هشتصد هزار تومان به ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمتر کند.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحد‌ها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل‌گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

شفقت با اشاره به قرار قول ۱۰ روزه به منظور آماده شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم شریف خرم‌آباد می‌توانند پس از طی کردن فرایند واگذاری واحد‌های خود را تحویل و تا قبل از فصل مهر و بازگشایی مدارس مستقر شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار