کد خبر: 1237423
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
رئیس دومای دولتی (مجلس سفلی) فدراسیون روسیه گفت: شکست سران کنونی ایالات متحده و کشور‌های اروپایی در جریان انتخابات حاکی از آن است که شهروندان این کشور‌ها با سیاست‌های در حال پیگیری در این کشور‌ها موافق نیستند و خواستار استعفای رهبران کشور‌های خود هستند.

جوان آنلاین: ویچسلاو والودین در کانال تلگرامی خود نوشت: نتایج فرآیند‌های انتخاباتی هفته گذشته در ایالات متحده آمریکا با شکست جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور در مناظره به پایان رسید و در فرانسه نیز حزب امانوئل ماکرون شکست خورد و در انتخابات پارلمانی سوم شد.

به گزارش ایرنا، رئیس دومای دولتی روسیه با بیان اینکه این نتایج تصادفی نیستند، خاطرنشان کرد: شهروندان ایالات متحده آمریکا و فرانسه در انتخاب خود به دنبال یک سیاست ملی برای توسعه اقتصاد کشور خود هستند و از نیاز به حل مسائل امنیتی جهانی صحبت می‌کنند.

والودین در ادامه نوشت: بایدن حتی برای مردم خودش هم سمی شده است: اطرافیانش فکر می‌کنند که چگونه او را از فهرست نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حذف کنند.
وی یادآور شد که در روز‌های آینده انتخابات پارلمانی در انگلیس برگزار خواهد شد. ولودین معتقد است: پیش بینی‌ها به نفع حزب محافظه کار حاکم نیست.
وی تاکید کرد: سیاستمداران کشور‌های غربی باید دلیل را در درون خود جستجو کنند؛ آنجایی که بایدن، مکرون (رئیس‌جمهور فرانسه)، اولاف شولتس (صدراعظم آلمان) و ریشی سوناک (نخست وزیر انگلیس)، هر کاری برای از بین بردن ثبات در جهان لازم بود را انجام دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار