کد خبر: 1236734
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی از حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی نوشتند
همه حرف‌ها زده شد. راهنمایی‌ها و ارشادات صورت گرفت. الان ماییم و تکلیف الهی و هر کس برای قرب به خدا پس از اتمام حجت شرعی اقدام‌کند، نزد خدا مهجور است! ما مأمور به تکلیفیم. 

جوان آنلاین: کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی از حال و هوای مشارکت مردم در انتخابات نوشتند. آن‌ها در نوشته‌های خود به انگیزه‌های‌شان از رأی‌دادن به کاندیدای اصلح گفتند. کاربران همچنین از فردای پس از انتخابات و لزوم اتمام رفابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها نوشتند. آن‌ها تأکید کردند که پیروز این انتخابات قطعاً مردم ایران هستند که با مشارکت خود نشان دادند تنها صندوق رأی است که موجب پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 


 سیدمحمدحسین میرلوحی:
همه حرف‌ها زده شد. راهنمایی‌ها و ارشادات صورت گرفت. الان ماییم و تکلیف الهی و هر کس برای قرب به خدا پس از اتمام حجت شرعی اقدام‌کند، نزد خدا مهجور است! ما مأمور به تکلیفیم. 
 محمدعلی ابطحی:
رأی دادم! شمام شیطون رو لعنت کنید برید رأی بدید. این دور با رأی ندادن هیچ اتفاقی نمی‌افتد. با رأی‌دادن شاید اتفاق خوبی بیفتد. 
 محمدصالح سلطانی:
امروز نام کاندیدایی که فکر می‌کنم برای ایرانِ امروز بهترین است را در این سفیر امید نوشتم و به صندوق انتخابات سپردم؛ باشد که فردا برای ما، شیرین رقم بخورد....
 حسن حسینی:
برای رفقای شهیدم رأی دادم، برای زندگی خوب رأی دادم، برای توسعه و پیشرفت ایران رأی دادم، برای دوری از تنش و دعوای بی‌فایده رأی دادم، برای اینکه کسی دورریز و پسماند لقب نگیره رأی دادم، برای آرامش کشور و مردم رأی دادم. 
 امیرحسین نبی:
بسم‌الله. بریم رأی بدیم و فرصت امروز رو از دست ندهیم برای ترغیب دیگران به گزینه‌ای که اصلح می‌دونیم. به امید پیروزی مستضعفین و حرکت در جهت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی
 کانال «دیالمه‌ای‌ها»:
نهایتاً همه ما در پیشگاه خدا حاضر خواهیم شد. برای اسمی که روی اون برگه کوچیک می‌نویسیم (و یا نمی‌نویسیم) باید جواب بدیم و منفعت شخصی و جناح بازی و تعصب اصلاً جواب خوبی نیست. 
 محمد رستم‌پور:
رفتم و رأی دادم، در مدرسه‌ای در یک روستا. خدا را شکر به خاطر نعمت جمهوری اسلامی ایران که به ما حق و فرصت رقم زدن سرنوشت‌مان را عطا کرد. درود بر جمهوری اسلامی ایران، سلام بر خمینی کبیر و خامنه‌ای حکیم و رحمت خدا بر شهدا. #انتخابات_۱۴٠۳
 فائزه طلایی:
برنده این انتخابات با نسبت آرا زیاد قطعاً مردم هستند. 
 کانال «بیداری ملت»:
آنچه در جامعه از نظرات افراد دریافت کردم، مردم نسبت به خود کاندیدا‌ها اعم از قالیباف و جلیلی و پزشکیان نگرانی چندانی ندارند که کدام رئیس‌جمهور شود. غالب نگرانی‌های مردم از حلقه اطرافیان و کارگزاران دولت آینده این کاندیدا‌ها می‌باشد. نکته مهمی که در کلام رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی صراحتاً بیان شد. حقیقتاً این نگرانی مردم را جدی بگیرید و در حلقه اطرافیان خود تجدیدنظری جدی داشته باشید تا وحدت و همدلی به معنای واقعی شکل بگیرد. 
 صادق راستگو:
رأی دادم... در گام اول به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در گام دوم به اصلح. الخیر فی ما وقع. 
 حسین پاک:
امروز افتخار داشتم در کنار کسانی که به خاطر ایران در غربت هستند، رأی بدهم. این رأی کسانی است که می‌دانم جانشان را برای ایران می‌دهند. 
 کاظم غریب‌آبادی:
به یاد شهدای خدمت مخصوصاً رئیس‌جمهور شهید و دکتر امیرعبداللهیان، برای اعتلای ایران عزیز و انتخاب یک رئیس‌جمهور معتقد به مبانی انقلاب، توانا و کارآمد در انتخابات شرکت می‌کنیم. 
 فرزانه میری:
در روز‌های آتی یادمان باشد، نتیجه هرچه شود و حتی مطابق سلیقه ما هم نباشد، باید به انتخاب جمهور احترام گذاشت و در وحدت باهم برای ایران بهتر تلاش کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار